نقد و بررسی بازی, بازی کنسول کالاف دیوتی: وارزون منطقه جنگی به همراه جزئیات و خلاصه داستان کدومو | 1gamer

همچنین هنگام درگیری با دشمنان، در مجله خبری یک گیمر 2 به نظر می‌رسد که سرعت کشتن دشمنان (یا همان Time To Kill – TTK) با هر اسلحه‌ای، به شدت کاهش پیدا کرده است! طوری که شما (مخصوصا از فاصله نزدیک)، می‌توانید سریعا دشمنان را بکشید و کارشان را یکسره کنید. این در حالی است که در عنوان قبلی، تنها راه کشتن سریع دشمنان داشتن سلاح متا بود. برای ذخیره‌سازی نوشته نیاز استوارد حساب کاربری خود شوید، اگر حساب کاربری نداریدثبت‌نام کنید. به محض اینکه از حالت پیش ثبت نام در بیاد و کامل عرضه بشه، تو بازار اضافه می‌کنیم.

اگرچه ممکن است اکتیویژن قصد داشته باشد بازیکنان را در هر سه بازی نگه دارد. اما درکل چیزی هم نیست که طرفداران سری Call of Duty از آن ناراحت باشند. در عوض ، بازیکنان می توانند به روش های مختلف بازی را در تلفن همراه ، رایانه شخصی یا کنسول به راحتی و رایگان اجرا کنند. با این حساب شایعات نیز حاکی از آن است که انتشار نسخه وارزون موبایل کالاف در خرداد سال دیگر یعنی 1402 منتشر می­شود. و گزینه­های دیگری که با خریداری سی پی ارزان شامل حال شما می­شود و بی­نهایت از بازی واقع­گرایانه­ی خود لذت می­برید. علاوه بر این­ها شما با هزینه کردن سی پی کافیست درون بازی بروید و وارد قسمت فروشگاه آن شده و هر چقدر که نیاز دارید بخرید.

http://badorclothesworkshop.ir

در این بازی به عنوان یک بازی بتل رویال، بازیکن مدام در معرض خطر است و از هر کجا ممکن است که هدف قرار گیرد. والدین باید مراقب باشند که احتمالا در اثر این فشار عصبی، پرخاش یا بددهنی کند که والدین باید برای مواجه با آن آمادگی داشته باشند. از جمله راه‌هایی که آرام کننده است فعالیت بدنی بعد از بازی‌ست. این مدل فعالیت انرژی‌های مازاد تولید شده در بدن را نیز می‌سوزاند و از این طریق به سلامتی بدن کمک می‌کند. وارزون یک بازی با نقشه‌ای وسیع و دارای جزئیات است که در جای جای آن چالش‌هایی وجود دارد و بازیکنان را ترغیب می‌کند تا به جای جای این نقشه رفته و آن را تجربه کنند. همچنین امکانات ارتباطی مختلف باعث می‌شود، افرادی که دوست دارند زمانی را با دوستان خود بگذارنند، این بازی را دوست داشته باشند.

بخوانید  پودر نبات بیز با طعم چای ترش فروشندگان و قیمت نبات و آبنبات | OkChay

دانلود وارزون موبایل اندروید Call of Duty Warzone Mobile

در این مرحله لازم است تا بر روی کره زمین کلیک کنید تا به قسمت اصلی بازی روانه شوید. توجه داشته باشید که بهتر است کشور آمریکا را به عنوان گزینه انتخابی خود داشته باشید. زیرا برای خرید و استفاده از کارت‌های مختلف بازی، دردسر کمتر و مشکلات معدودتری را تجربه خواهید کرد. قبل از اعلام رسمی بازی، اطلاعات فاش شده حاکی از آن بود که بازی بتل رویال دستی می‌تواند در اوایل سال ۲۰۲۲ عرضه شود. با این حال، صرفاً حدس و گمان است و ما مطمئناً به محض اطلاع ازتاریخ انتشار رسمی این بازی، به رویال جمی های عزیز اطلاع رسانی خواهیم کرد.

مشخصات سیستم مورد نیاز بازی وارزون Call of Duty Warzone‬‎:

بازی آنلاین کالاف دیوتی وارزون که در ایران و تمام دنیا از محبوبیت بالایی بین کاربران برخوردار است نیز دارای یک واحد پولی است که به آن (سی پی / CP) گفته می شود. کاربران این بازی پرطرفدار می توانند با خرید پک های مختلف سی پی ، اسکین ها و سایر آیتم های درون بازی کالاف وارزون را خریداری کنند و لذت بیشتری از بازی خود ببرند. هیجان‌انگیزترین بخش رونمایی Project Aurora در شهریور 1401، موقعی بود که نقشه محبوب وردانسک به عنوان نقشه اصلی این بازی اعلام شد. شما هم قطعا در نسخه‌های کنسول و کامپیوتر خاطرات زیادی با نقشه وردانسک دارید و از بازگشت آن هیجان‌زده‌اید.

  • اگر به دنبال بازی کردن این سری از کالاف دیوتی هستید، نیاز به نصب آن دارید.
  • قبل از اعلام رسمی بازی، اطلاعات فاش شده حاکی از آن بود که بازی بتل رویال دستی می‌تواند در اوایل سال ۲۰۲۲ عرضه شود.
  • نسخه ۱ تاریخ عرضه سال ۲۰۲۳ نوع بازی اندرویدی دسته‌بندی اکشن سازنده Activision Publishing, Inc.
  • در این مدت در زمینه اخبار بازی و برگزاری تورنمنت‌های بزرگ در سطح کشور، طراحی و ساخت انواع ربات‌های گیم و سرورهای مجازی مخصوص گیم فعالیت نمود.
  • بازیکن در این بازی به طور مداوم در دلهره و استرس است و همواره باید مراقب خود باشد تا توسط سایر بازیکنان هدف قرار نگیرد.
بخوانید  کدام موبایل ها از کالاف دیوتی موبایل Call of Duty: Mobile پشتیبانی می کنند؟ پلی مگ | 1gamer