کارگردان ترسناک آری آستر کارت ویزیت سرگردان خود را در Beau Afraid ادامه می دهد

سپس آستر با تکرار این که فیلم بعدی‌اش یک وسترن خواهد بود، نتیجه‌گیری کرد، و با توجه به اینکه چقدر از کارهایی که قبلاً انجام داده بود، فکر کردن به آن بسیار هیجان‌انگیز است.

علاوه بر فینیکس، Beau Is Afraid شامل ناتان لین، امی رایان، پتی لوپون، استفن مک کینلی هندرسون، ریچارد کیند و پارکر پوزی می‌شود.

او به Empire گفت: «در این مرحله یک شوخی است. “من جدی هستم شرق یک شوخی در این یکی چه بگویم، خنده ام می گیرد.»

Ari Aster کارگردان مشهور ترسناک با فیلم جدیدی به نام Beau Is Afraid بازگشته است و اکنون مشخص شده است که این فیلم همچنان موضوعی است که آستر با آن شناخته می شود. اسپویل‌های فیلم Beau Is Afraid و دیگر فیلم‌های آستر در ادامه آمده است.

این نویسنده و کارگردان ادامه داد که برای توصیف نوع کاری که در فیلم انجام می دهد به سختی تلاش کرده است و گفت امیدوار است مردم فیلم های او را با نوعی «لحن» به جای یک نوع سختگیرانه مرتبط کنند. او گفت: «من واقعاً نمی دانم چه هستم. “من امیدوارم که در نهایت من به عنوان یکشمایا یکی احساس

با امپراتوری صحبت کنیداستر تایید کرده است که Beau Afraid صحنه دیگری از سر بریدن خواهد داشت. این به نوعی به کارت ویزیت آستر تبدیل شد، زیرا فیلم ارثی او در سال 2018 چندین سکانس داشت که در آن شخصیت ها ذهن خود را از دست می دهند. Midsommar 2019 به این سنت ادامه داد، به نوعی، با شخصیتی که با یک چکش بزرگ به سرش کشته شد. این به خودی خود بریدن سر نیست، اما هنوز هم ضربه شدید سر است که تمام عمر را به پایان می رساند. در نهایت، آستر تصادفی این کار را انجام نمی‌دهد – او عمداً صحنه‌های سر بریدن را درج می‌کند، و حالا می‌پذیرد که این به یک شوخی بدل شده است که او مشتاق ادامه دادن آن است.

بخوانید  نبرد حقوقی بین نوشیدنی های Monster Energy و فرنچایز Monster Hunter
آستر گفت که میدسومار از نظر لحن به عنوان یک “شوخی کوچک” شناخته می شود. در واقع، آستر به خاطر می‌آورد که وقتی فهمید مردم فکر می‌کردند این یک فیلم ترسناک است، چقدر شوکه شد. آستر گفت: “فقط به یاد دارم که بسیار دفاعی بودم. این فیلم هرگز قرار نبود خیلی ترسناک باشد.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Beau Afraid در 21 آوریل اکران می شود. طبق گفته های فیلم «ارباب یهودیان حلقه ها»، برنده اسکار، خواکین فینیکس در نقش بو، مردی که در یک «آپارتمان کابوس وار» زندگی می کند، پس از اطلاع از اینکه مادر غریبه اش توسط یک لوستر له شده است، انگیزه ای برای خروج از خانه دارد. مجله نیویورک تایمز. ظاهراً داستان شامل سفر Beau به خانه مادرش است و اگر تریلر ارتباطی با آن داشته باشد، یک سواری وحشیانه خواهد بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر