نبرد حقوقی بین نوشیدنی های Monster Energy و فرنچایز Monster Hunter

به گزارش Automaton Media در ژاپن، دارنده حق چاپ Monster Energy علیه Monster Hunter و حتی Pokemon شکایت کرده است زیرا می گوید نام این آثار با علامت تجاری آنها اشتباه گرفته شده است. مسلماً ممکن است کمی عجیب به نظر برسد، اما Monster Energy قبلاً موفق شده بود یوبی سافت را مجبور به تغییر نام بازی کند. خدایان و هیولاها را به Immortals Fenyx Rising تغییر دهید.

برند Monster Energy سری Monster Hunter کپکام به دلیل داشتن کلمه Monster در نام خود شکایت کرده است.

اما خوشبختانه اداره ثبت اختراعات ژاپن به سخنان Monster Energy توجهی نکرد و گفت که “خطر اشتباه با محصول اصلی وجود ندارد”. ادامه این نبرد حقوقی ممکن است به نفع Monster Energy نباشد، زیرا در همین منطق ممکن است نینتندو و کپکام ادعا کنند که این شرکت گیج کننده است و یا هر شرکت دیگری که در نام خود کلمه انرژی را دارد به عدالت علیه جامعه شکایت کند.

Monster Energy به دلیل وجود کلمه Monster در نام سریال از کپکام به خاطر سری Monster Hunter شکایت کرد. برند Monster Energy که به خاطر نوشیدنی‌های انرژی‌زا و حمایت مالی از چندین رویداد صنعت بازی شناخته می‌شود، وارد یک نبرد علامت تجاری با Capcom شده است. در واقع، این اولین بار نیست که این شرکت چنین کاری انجام می دهد و آنها سابقه دارند سازندگان و ناشران را به دلیل داشتن کلمه هیولا در نام بازی به دادگاه بکشانند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  معرفی سریال تهران افعی بررسی تصویری قسمت اول تا هشتم