ماجراجویی خطرناک کال در آخرین تریلر گیم پلی Star Wars Jedi: Survivor

این بازی نسبت به نسخه قبلی بهبودهای زیادی در گیم پلی دارد که برخی از آنها در تریلر جدید نشان داده شده است. عاقبت تجربه گسترده‌تری را برای بازیکنانی با نقشه‌های بزرگ‌تر، گزینه‌های ناوبری جدید مانند جوهر سواری، و همراهان هوش مصنوعی مانند Marine و Bod Akuna برای شرکت در نبردها به ارمغان می‌آورد. تنوع دشمن نیز افزایش یافته است و کال به پنج حالت نبرد با قدرت ها و ویژگی های منحصر به فرد دسترسی دارد.

بازی Star Wars Jedi: Survivor در 8 می (28 آوریل) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس منتشر می شود | Xbox Series S و PC برنامه ریزی شده است. در این دنباله، کال کاستیس که اکنون یک جدی تمام عیار است، پنج سال پس از وقایع نسخه اول به مبارزه با امپراتوری باز می گردد. همه چیز برای کال آنطور که برنامه ریزی شده پیش نمی رود، اما حداقل این شخصیت به تیم مانتیس پیوسته و دوستان جدیدی دارد.

آخرین تریلر گیم پلی Star Wars Jedi: Survivor نبردهای شدید، دشمنان چالش برانگیز، مکان های متعدد و موارد دیگر را به نمایش می گذارد.

در حالی که طرفداران برای انتشار Star Wars Jedi: Survivor در پایان این ماه لحظه شماری می کنند، Electronic Arts و Respawn Entertainment طبق وعده داده شده جدیدترین تریلر گیم پلی بازی را منتشر کردند. این تریلر قسمت های مختلف را نشان می دهد. نبردهای شدید با انواع دشمنان در داستان ها و مکان های مختلف.

دانلود از آپارات