جدایی شورانر سریال Assassin’s Creed از مراحل ساخت این پروژه


شورانر سری Assassin’s Creed اعلام کرد که همکاری خود با سری یوبی سافت به پایان رسیده است.

دو سال پس از معرفی رسمی سریال لایو اکشن Assassin’s Creed توسط نتفلیکس، جب استوارت، مجری برنامه و فیلمنامه نویس اصلی این سریال، جدایی خود را از این پروژه که در حال ساخت است، اعلام می کند.

استوارت که به عنوان نویسنده فیلم های معروفی چون زندگی سخت (1988) و فراری (1993) همانطور که می دانیم وی در مصاحبه ای با سایت Collider خروج خود از این سریال را به روسای نتفلیکس و یوبی سافت اعلام کرد. استوارت می‌گوید تفاوت‌های هنری بین تیم تولید فعلی سریال مستقر در لندن و برنامه‌های فعلی آن برای این پروژه باعث شد که هر یک از طرفین تصمیم بگیرند که به طور دوستانه به همکاری خود پایان دهند. استوارت سپس تایید کرد که سریال Assassin’s Creed را تحسین می کند و به تیم سازنده سریال برای تولید آثار با کیفیت اعتماد دارد.

محیط های بدون آب و علف های Assassin's Creed Origins

سریال Vikings: Valhalla که در حال حاضر در مرحله ساخت فصل دوم برای اکران در 12 ژانویه 2023 است، نیز بخشی از کارهای حرفه ای استوارت است.

نتفلیکس هنوز یک شورانر جدید برای این سریال اعلام نکرده است، اما علاوه بر سریال لایو اکشن، یک سریال کارتونی و اقتباسی انیمه از دیگر سری‌های آینده Assassin’s Creed خارج از دنیای بازی‌های ویدیویی است.

بخش فیلم و تلویزیون یوبی‌سافت همچنین قراردادهایی برای اقتباس‌های سینمایی از چندین فرنچایز محبوب خود امضا کرده است، از جمله Tom Clancy’s Ghost Recon برای برادران وارنر، Tom Clancy’s The Division و Beyond Good & Evil برای نتفلیکس، Tom Clancy’s Splinter Cell برای Paramount Pictures و Two. فیلم‌های Just Dance و Rabidds از جمله این آثار هستند.

بخوانید  ریمیک Max Payne با بودجه کلانی ساخته می‌شود

سه سریال لایو اکشن Child of Light، Skull & Bones و Driver نیز به عنوان پروژه های تلویزیونی در دست ساخت این شرکت برای سال های آینده شناخته می شوند. یوبی سافت همچنین اعلام کرده است که قصد دارد چندین سریال کارتونی بر اساس سری Far Cry و Splinter Cell با همکاری نتفلیکس تولید کند.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر