شایعه راه اندازی مجدد فرآیند توسعه Fable دروغ است

شایعه جدیدی از 4chan منتشر شد که تصویری را منتشر کرد و ادعا شد که آخرین نسخه بازی توسط استودیو سازنده غیرقابل بازی تلقی شده است و ظاهرا استودیو تصمیم گرفته است که توسعه بازی را از صفر شروع کند و موتور آن را به Unreal تغییر دهد. موتور 5 برای پیشبرد بازی.به نظر می رسد که چنین کلمه ای اشتباه بوده است. حلقه کریستوفر وی از رسانه گیم ایندستری با اشاره به این توییت نوشت که “صحت ندارد”.

بازی Fable در حال ساخت برای Xbox Series X | Xbox Series S و PC. اخیراً اعلام شد که آیداس مونترال، سازنده بازی Deus Ex، در روند توسعه بازی مشارکت خواهد داشت.

بازی Fable یکی از آثار اختصاصی است که چند سال پیش توسط مایکروسافت معرفی شد. اما به نظر می رسد به مرور زمان به انتشار آن نزدیک نمی شویم. از زمان معرفی اولیه این بازی نقش آفرینی توسط استودیو Playgrand تا کنون هیچ خبر رسمی دیگری از این بازی منتشر نشده است که سوالاتی را در مورد روند ساخت بازی و تاریخ انتشار آن ایجاد کرده است؛ به خصوص از زمان مهندس ارشد بازی سال 2021 او گفت که چهار سال روی توسعه بازی کار کرده است.

Playground یا مایکروسافت هنوز به طور رسمی به این خبر پاسخ نداده اند، اما چندین منبع دیگر این شایعه را تکذیب کرده و آن را دروغ اعلام کرده اند و بازی Fable همچنان با موتور Forzatech در حال توسعه است. با این حال، ممکن است در آینده پخش جدیدی از بازی داشته باشیم.

بخوانید  بررسی سیاهچاله ها و اژدهای ناموس در میان سارقان شگفتی بزرگ؟

شایعه راه اندازی مجدد روند ساخت بازی Fable و تغییر موتور آن به Unreal Engine 5 توسط یکی از خبرنگاران معتبر تکذیب شده است.