ارائه دهندگان معتبر سرور مجازی از نگاه هاست ایران


«هاست ایران» در این مطلب فهرست جامعی از بهترین سرورهای مجازی را معرفی کرده است.

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که بهترین سرور مجازی ممکن را از کجا می‌توانید خریداری کنید؟ امروزه شرکت‌های زیادی در سراسر جهان به ارائه خدمات میزبانی وب و به‌ویژه VPS پرداخته‌اند. درواقع نیاز روزافزون به فضایی برای نگه‌داری از اطلاعات و دیتاهای موجود در وب، وجود این شرکت‌ها را توجیه می‌کند.

باتوجه‌به اینکه شرکت‌های زیادی در این زمینه فعال هستند، ممکن است خرید سرور مجازی به‌عنوان یکی از خدمات میزبانی وب کاربران را گیج کند. در این مطلب ما فهرست جامعی از بهترین سایت‌های خرید سرور مجازی برای شما آورده‌ایم.

سایت هاست ایران Hostiran

هاست ایران یک شرکت ایرانی در زمینه ارائه خدمات هاستینگ است که به جرات می‌توان گفت بهترین سرور مجازی در ایران را ارائه می‌دهد. این شرکت با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه ارائه خدمات هاستینگ و ویژگی‌هایی نظیر تحویل آنی سرور و پشتیبانی ۲۴ ساعته از جمله سایت‌هایی است که می‌توانید برای خرید سرور مجازی به آن اعتماد کنید.

ازطریق همکاری با سایت هاست ایران می‌توانید سرور مجازی را هم در داخل ایران و هم خارج از ایران با بهترین کیفیت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خریداری کنید. در هاست ایران دست شما برای انتخاب باز است. برای مثال اگر انتخاب شما سرور مجازی خارج است، می‌توانید بین گزینه های مختلفی نظیر خرید سرور مجازی فنلاند، سرور مجازی ترکیه، سرور مجازی امارات و حتی سرور مجازی آلمان VPS دلخواه خود را خریداری کنید.

سایت Kamatera

شاید بتوان مقیاس پذیرترین سرورها را سرور مجازی ارائه شده توسط سایت kamatera دانست.هر زمان که شما به منابع بیشتری احتیاج داشته باشید می‌توانید به‌راحتی منابع سرور خود را ارتقا دهید یا دیتابیس‌های جدیدی برای خود بسازید.

بخوانید  دارن آرونوفسکی فیلم بیوگرافی ایلان ماسک را می‌سازد

یکی از ویژگی‌هایی که این هاستینگ به کاربران خود ارائه می‌دهد، قابلیت سفارشی سازی منابع به اندازه نیاز و همچنین پرداخت به میزان مصرف است. اگرچه ممکن است این سایت به نسبت رقبا هزینه بیشتری را دریافت کند اما جرات می‌توان گفت خدماتی که ارائه می‌دهد با بالاترین کیفیت در پیکربندی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای کاربران آماده شده‌اند. اگر دوست دارید سرور مجازی خارج خود را به‌صورت کامل مدیریت کنید، توصیه ما به شما سایت kamatera است.

سایت Hostinger

مجموعه هاستینگر که فعالیت خود را از سال 2004 با نام تجاری دیگری آغاز کرده است، در حال حاضر یکی از بهترین سایت‌های خرید سرور مجازی است. در این سایت علاوه‌بر خدمات هاستینگ می‌توانید برای ثبت دامنه و خرید گواهینامه‌های امنیتی نیز اقدام کنید از جمله امکاناتی که این سایت در اختیار شما قرار می‌دهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پهنای باند نامحدود
  • کنترل پنل کاربر پسند و آسان و همچنین کاربردی
  • روش‌های پرداخت متنوع حتی ازطریق رمز ارزها
  • تنوع جغرافیایی دیتا سنترها

سایت Godaddy

سایت گوددی یکی از سایت‌ها در زمینه ارائه خدمات هاستینگ است که بیش از 75 میلیون دامنه را در سراسر جهان تاکنون ثبت کرده است. اگر به‌دنبال خرید سرور مجازی هستید که بتوانید علاوه‌بر پرداخت هزینه مناسب به روت سرور دسترسی داشته باشید تا تنظیمات را مطابق دلخواه خود تغییر دهید، بهترین انتخاب برای شما سایت Godaddy است.

از جمله مزایا و امکاناتی که این سایت در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد می‌توان به سرعت و آپتایم بالا، پهنای باند نامحدود و میزبانی ایمیل اشاره کرد. البته خوب است بدانید که در این سایت گواهینامه امنیتی ssl به‌صورت رایگان ارائه نمی‌شود و برای خرید آن باید هزینه بپردازید.

بخوانید  تبدیل فیلم Black Panther 2 به دومین فیلم بلند دنیای سینمایی مارول

سایت Hostpapa

این سایت انواع خدمات هاستینگ خود را در پلن‌های مختلفی به کاربران ارائه می‌دهد. این سایت یکی از ارزان‌ترین سایت‌های خرید سرور مجازی خارج است که امکان ایجاد سایت به‌صورت رایگان با رابط کاربری بسیار خوب را برای کاربران خود ایجاد کرده است البته در مورد این سایت شاید بتوان به نقاط ضعفی مثل مشخص نبودن مکان دیتا سنترها و همچنین سرعت بارگیری پایین‌تر از حد متوسط اشاره کرد.

بااین‌حال نقاط قوتی نیز وجود دارد برای مثال:

  • پشتیبانی قوی و چند زبانه
  • ارائه ابزارهای امنیتی در داخل سایت
  • پلن های متنوع

سایت Bluehost

این شرکت فعالیت رسمی هاستینگ خود را از سال ۱۹۹۶ آغاز کرده است. کیفیت موجود در خدماتی که توسط این شرکت ارائه می‌شود ثابت شده است حتی سایت‌هایی که ترافیک به‌شدت بالایی را جذب می‌کنند نگرانی از جهت قطعی یا از دسترس خارج شدن سایت خود ندارند. لازم به ذکر است که خدمات مانیتورینگ سرور ها در این شرکت با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی و با بالاترین دقت انجام می‌پذیرد.

از طرفی یکی دیگر از مزایای استفاده از خدمات این شرکت، این است که به محض ثبت اولین خرید یک دامنه رایگان به شما تعلق می‌گیرد.

درنهایت …

حالا که این مطلب را خوانده‌اید، احتمالاً می‌توانید بهترین تصمیم را برای خرید سرور مجازی بگیرید. شما سرور مجازی ایران را ترجیح می‌دهید یا خارج ؟ آیا تجربه به کارگیری سرور مجازی خارج را تا به حال داشته‌اید؟

اگر به‌دنبال خرید سرور مجازی با بهترین کیفیت و پیکربندی هستید و می‌خواهید نگرانی از جهت سخت‌افزار سرور خود نداشته باشید، پیشنهاد قطعی ما به شما هاست ایران است. این شرکت یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات هاستینگ در ایران است که تا به حال سایت‌های زیادی را میزبانی کرده است.

بخوانید  Where To Visit Aunt May's Grave In Spider-Man 2

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یک گیمر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر