دارن آرونوفسکی فیلم بیوگرافی ایلان ماسک را می‌سازد


دارن آرونوفسکی فیلم بیوگرافی ایلان ماسک، یکی از سرشناس‌ترین کارآفرین‌های دنیا را برای شرکت A24 کارگردانی می‌کند.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت A24 مشغول توسعه یک فیلم درام بیوگرافی از زندگی ایلان ماسک، مالک شرکت خودروسازی تسلا موتور، شرکت تولیدکننده صنایع هوافضایی اسپیس‌اکس و پلتفرم ایکس (توئیتر سابق) است. همان‌طور که رسانه ورایتی گزارش داد، دارن آرونوفسکی پس از موفقیت فیلم The Whale (نهنگ) دوباره با شرکت ای۲۴ دست همکاری می‌دهد و فیلم زندگی‌نامه این کارآفرین سرشناس را می‌سازد.

فیلم زندگی‌نامه ایلان ماسک براساس کتاب اخیرا انتشاریافته والتر ایزاکسون ساخته خواهد شد. رسانه ورایتی با استناد به منابع آگاه گزارش داد که رقابتی حساس بین فیلم‌سازها و استودیوها برای تصاحب امتیاز این کتاب درگرفته بود، اما در پایان شرکت A24 با سربلندی از رقابت بیرون آمد. والتر ایزاکسون جهت نوشتن این کتاب دو سال ایلان ماسک را زیر نظر گرفت و فرصت شرکت در جلسات و مصاحبه با خانواده، دوستان و همکاران این کارآفرین را پیدا کرد.

این اولین‌بار نیست که یکی از کتاب‌های والتر ایزاکسون برای تولید یک فیلم مورد اقتباس قرار می‌گیرد. شرکت لجندری پیکچرز در سال ۲۰۱۵ فیلم زندگی‌نامه استیو جابز را براساس کتاب والتر ایزاکسون تولید کرد که مایکل فاسبندر را در نقش بنیان‌گذار شرکت اپل قرار داد. فیلم بیوگرافی استیو جابز به کارگردانی دنی بویل مورد تحسین منتقدها قرار گرفت، اما در زمینه تجاری شکست خورد و تنها ۳۰ میلیون دلار در مقابل بودجه ۳۴ میلیون دلاری به‌دست آورد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  مراجع سم لیک جدید آلن ویک 2 انتشار خبری