مراجع سم لیک جدید آلن ویک 2 انتشار خبری

یک نکته مثبت در مورد لو رفتن این است که مجدداً تأیید می کند که Alan Wake 2 در حال حاضر در مسیر انتشار در سال 2023 است. نگران مشکلاتی در روند ساخت این بازی و به تعویق انداختن عرضه آن تا سال 2024 است. با صحبت سم لیک در مورد اینکه سال 2023 چگونه خواهد بود. سال بزرگی برای Remedy و Alan Wake 2 در توییت خود، به نظر می رسد که این بازی قبل از پایان سال جاری منتشر شود.

کارگردان Alan Wake 2 به انتشار اخبار جدیدی در آینده اشاره کرد.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بازی Alan Wake 2 یک بازی کاملاً نسل نهم خواهد بود و بر روی پلتفرم رایانه های شخصی، کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس قرار خواهد گرفت.Xbox Series S منتشر خواهد شد.

در ابتدای سال 2023، سام لیک از Remedy در توییتر به طرفداران اطلاع داد که این سال بزرگ و مهمی برای توسعه دهنده خواهد بود. در حالی که لیک هیچ چیز جدیدی در مورد Alan Wake 2 یا هیچ خبری که ممکن است در آینده از آن منتشر شود نگفته است، او تصویری از لوگوی بازی منتشر کرد تا طرفداران را برای کسب اطلاعات بیشتر اذیت کند.

سام لیک در توییت خود نوشت:[۲۰۲۳] سال پرمشغله و هیجان انگیزی خواهد بود. چرا؟ خوب، اگر به تصویر زیر دقت کنید، ممکن است سرنخی ببینید.” در ادامه، این کارگردان تصویری از لوگوی Alan Wake 2 منتشر کرد تا به طرفداران اطلاع دهد که اخبار جدیدی در مورد این بازی در راه است.

بخوانید  چه اتفاقات وحشتناکی برای بدن انسان در منطقه مرگ اورست رخ می دهد؟
به تازگی سام لیککارگردان Alan Wake 2 گفته است که در سال 2023 اطلاعات جدیدی در مورد دنباله مورد انتظار با طرفداران به اشتراک گذاشته خواهد شد. بازی Alan Wake در سال 2010 منتشر شد و حالا Remedi قصد دارد دنباله آن را امسال منتشر کند. بازی Alan Wake 2 در آخرین هفته های سال 2021 معرفی شد. با این حال، تا کنون جزئیات جدیدی در مورد گیم پلی یا محتوای داستانی منتشر نشده است. خوشبختانه، به نظر می رسد که این روند طولانی نخواهد بود.

توییت سام لیک درباره انتشار اخبار Alan Wake 2 در سال 2023