افشای زمان اکران انیمیشن شرک ۵


یکی از کارآموزهای شرکت NBC Universal در لینکدین به زمان اکران پنجمین قسمت انیمیشن شرک اشاره کرد.

با اینکه اطلاعات زیادی از انیمیشن Shrek 5 (شرک ۵) در دست نیست، اما در میان اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که ظاهرا تاریخ اکران احتمالی آن فاش شده است. یکی از کارآموزهای NBC Universal اخیرا در لینکدین به تعداد انگشت‌شماری از مسئولیت‌های خود در زمان کار برای این شرکت اشاره کرد. یکی از این وظایف ایجاد «طرح‌های محصول» برای پروژه‌های مختلف ازجمله انیمیشن Despicable Me 4 (من نفرت‌انگیز ۴) و شرک ۴ بود.

در این توضیحات به اکران Shrek 5 در سال ۲۰۲۵ اشاره شد. با اینکه این پست از لینکدین حذف شده است، اما هنوز می‌توان تصویری از آن را در اینترنت پیدا کرد. درحال‌حاضر چیز زیادی از انیمیشن شرک ۵ نمی‌دانیم، اما قرار است که همه صداپیشه‌های اصلی مجموعه برای تکرار نقش‌های خود بازگردند و مذاکره با بازیگرها نیز از ماه آوریل آغاز شد.

کریس ملداندری، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت ایلومینیشن گفت: «پیش‌بینی می‌کنیم که بازیگرهای [قبلی]  بازگردند.مذاکرات آغاز شده است و همه شواهد حاکی از آن است که بازیگرها اشتیاق زیادی برای بازگشت دارند.»

انیمیشن Puss in Boots (گربه چکمه‌پوش)، انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish (گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو) و انیمیشن سریالی The Adventures of Puss in Boots (ماجراهای گربه چکمه‌پوش) تنها آثاری بودند که پس از اکران انیمیشن Shrek Forever After (شرک برای همیشه) در سال ۲۰۱۰ تقدیم طرفدارهای مجموعه شرک شدند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تاریخ انتشار Redfall و Forza Motorsport در رویداد جدید Xbox اعلام شد