تاریخ انتشار Redfall و Forza Motorsport در رویداد جدید Xbox اعلام شد

دیروز بود که مایکروسافت و بتسدا بالاخره از برنامه خود برای نمایش استریم زنده به نام Developer_Direct رونمایی کردند. در پستی در وبلاگ انگلیسی Xbox Wire، مایکروسافت اعلام کرد که این رویداد اطلاعات و دموهای جدیدی از بازی‌هایی که در ماه‌های آینده ارائه می‌شوند، از جمله Forza Motorsport، Redfall، و Minecraft Legends را ارائه می‌دهد.

Xbox Germany تاریخ انتشار چندین بازی از جمله Minecraft Legends، Redfall و Forza Motorsport را در رویداد Developer Direct اعلام خواهد کرد.

اما نسخه آلمانی این سایت مدعی است که تاریخ انتشار این آثار تایید می شود: «مراسم Developer_Direct روی ویژگی‌های هیجان‌انگیز، گیم‌پلی‌های گسترده‌تر و اولین تاریخ‌های اعلام‌شده عرضه بازی‌های ایکس‌باکس که در ماه‌های آینده عرضه می‌شوند، تمرکز خواهد کرد. این بازی ها عبارتند از: The Elder Scrolls Online، Forza Motorsport، Minecraft Legends و Redfall.

پس از تاخیر در بازی Redfall و Starfield، مایکروسافت اعلام کرد که هر دو بازی در نیمه اول سال 2023 منتشر خواهند شد و شایعه شده است که Redfall در هفته اول ماه می منتشر خواهد شد. همچنین انتظار می رود بازی Forza Motorsport در بهار 2023 منتشر شود و Minecraft Legends که یک اثر استراتژیک و اکشن است نیز در نیمه اول سال 2023 منتشر خواهد شد.

اگرچه پیش از این انتظار چنین رویدادی را داشتیم، اما خبر خوبی برای دارندگان Xbox Series X است. Xbox Series S از زمان عرضه این کنسول ها در نوامبر 2020 با تعداد کمی از عناوین فرست پارتی مواجه شده است. لازم به ذکر است که مایکروسافت اعلام کرده بود. یک نمایش جداگانه در یک تاریخ متفاوت تا استارفیلد فرصت خوبی برای نمایش جزئیات بیشتر در مورد بازی نقش آفرینی علمی تخیلی بتسدا داشته باشد.

بخوانید  Stellar Warner Bros. Humble Bundle Includes Batman, Mortal Kombat, and More Great Games