احتمالاً یک بازی جدید Banjo-Kazoie در دست ساخت است


یک منبع معتبر ادعا کرده است که بازی جدید Banjo-Kazooie در حال توسعه است.

پس از سال ها انتظار، بالاخره یک بازی جدید Banjo-Kazooie می تواند از راه برسد. اخیراً، NateDrake، یکی از اعضای قابل اعتماد جامعه Ristar، ادعا کرده است که بازی جدیدی از این سری در مایکروسافت در حال توسعه است. او جزئیات زیادی را به اشتراک نمی گذارد، جز اینکه این پروژه سال گذشته چراغ سبز دریافت کرد: “این پروژه فقط اوایل سال گذشته چراغ سبز گرفت و پروژه هنوز در مراحل اولیه مراحل ساخت است. “هنوز کارهای زیادی برای انجام وجود دارد و روند توسعه می تواند تغییرات زیادی داشته باشد (مانند تغییر ایده ها و راه اندازی مجدد داخلی).

این خودی قبلاً اطلاعات صحیحی را ارسال کرده است. مانند ارجاع به معرفی بازی جدید Arkin Lyon در The Game Awards که Marvel's Blade بود و معرفی بازی جدید F-Zero که F-Zero 99 بود. اخیراً فیل اسپنسررئیس Xbox در مصاحبه ای در مورد سری Banjo-Kazoo گفت: «ما به تمام مجموعه هایی که مردم دوست دارند برنگشتیم. طرفداران بانجو، صدای شما را می شنوم. وقتی تیم مناسب و فرصت مناسب را پیدا کنیم، دوست دارم داستان ها و شخصیت هایی را که قبلا دیده ایم، دوباره مرور کنم.

از زمانی که بازی منتشر شد Banjo-Tooie ما در سال 2000 شاهد نسخه کنسولی جدیدی از این سری نبودیم. با این حال، چندین بازی برای کنسول های دستی در نیمه اول سال 2000 منتشر شد، از جمله Banjo-Kazooie: Grunty's Revenge و Banjo-Pilot برای Game Boy Advance. در سال 2008، Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts نیز منتشر شد، اما آنقدر با دو بازی اول متفاوت بود که بیشتر به عنوان اسپین آف آن سری شناخته می شود.

بخوانید  بلا رمزی: ساخت فصل دوم سریال The Last of Us بسیار محتمل است
تحریریه مجله بازی یک گیمر