بازی‌های بعدی سری Zelda جهان باز خواهند بود

با توجه به عملکرد فروش اولیه Tears of the Kingdom و نقدهای مثبت منتقدان، قابل درک است که نینتندو بخواهد سری Zelda را به سبک جهان باز ادامه دهد. این دنباله موفق شد در زمان اکران در بازار بریتانیا از فروش فیزیکی فیلم Breath of the Wild بالاتر باشد و به پرفروش‌ترین نسخه فیزیکی در آن بازار در سال جاری تبدیل شود.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

به تازگی Eiji Aonuma، تهیه کننده سریال Zelda در مصاحبه ای با مجله Game Informer درباره آینده این سریال صحبت کرده است. سازنده به تاثیر پیشگامانه Ocarina of Time بر سری Zelda اشاره کرد و توضیح داد که گسترش سه بعدی سری پس از انتشار آن نسخه محدودیت هایی را برای تیم توسعه ایجاد کرد. با این حال، نسخه Breath of the Wild با استفاده از تجربه سازندگان و مکانیک های آشنای جهان باز ساخته شد و آزادی عمل زیادی را برای بازیکنان به ارمغان آورد.

Eiji Aonuma، تهیه‌کننده سری Zelda تایید کرده است که نسخه‌های بعدی این سری به سبک جهان باز ساخته خواهند شد.

Aonoma ادامه داد: “ما توانستیم با انتشار Ocarina of Time یک الگوی جدید برای تعدادی از نسخه های بعدی Zelda تنظیم کنیم. با این حال، این قالب جدید از جهاتی برای ما محدود کننده بود. سری Zelda به تکامل خود ادامه داده است. پس از انتشار Ocarina of Time، و من فکر می کنم اکنون منصفانه است که بگوییم که Breath of the Wild نوع جدیدی از گیم پلی جهان باز و آزادی را به مجموعه اضافه کرده است.” من فکر می کنم این قالب جدیدی باشد که برای ایجاد خواهد شد. آینده سریال.”

بخوانید  صحنه های خنده دار از پشت صحنه فیلم را از دست ندهید!