پایان انیمیشن کماندار در فصل چهاردهم اعلام تاریخ شروع پخش

در آخر اخبار سینما و تلویزیونیکی از انیمه های محبوب به پایان رسید. FX رسما تایید کرد که فصل چهاردهم Archer آخرین فصل این انیمیشن محبوب خواهد بود. علاوه بر این، چهاردهمین و آخرین فصل انیمه Archer در تاریخ 30 آگوست (8 سپتامبر) به نمایش در خواهد آمد که یک روز بعد در دسترس کاربران Hulu قرار خواهد گرفت. در فصل چهاردهم آرچر، آرچر و آژانس جاسوسی راه خود را تحت هدایت و هدایت لانا پیدا می کنند.

شبکه FX ضمن اعلام تاریخ شروع فصل چهاردهم انیمیشن آرچر FXX اعلام کرد که این فصل آخرین فصل آرچر خواهد بود.

انیمیشن کماندار یکی از تحسین‌شده‌ترین مجموعه‌های انیمیشنی است که چندین بار نامزد جوایز امی شده و همچنین برنده ۴ جایزه امی از جمله بهترین انیمیشن سال شده است. آرچر در سال 2009 در FX پخش شد و این انیمیشن جاسوسی یکی از طولانی ترین برنامه های تلویزیونی بوده است. سریال آرچر در واقع تقلیدی از سریال جیمز باند است، اما چندین بار فرمول داستانی خود را تغییر داد.

او تلاش می کند تا پول زیادی به دست آورد و همچنین دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کند. اما او به زودی متوجه می شود که اداره یک آژانس جاسوسی کار آسانی نیست. انیمیشن Archer Animation یک انیمیشن نیم ساعته است که پیش از این 13 فصل و 134 قسمت از انیمیشن Archer را تولید کرده و از شبکه های FX و FXX پخش شده است. انیمیشن کماندار در سال 2009 شروع شد.

انتظار می رود اچ جان بنجامین مانند استرلینگ آرچر، عایشه تایلر مثل لانا کین، جودی گریر مثل شریل تانت، کریس پارنل مانند سیریل فیگیس، امبر نش مانند پاملا پووی، آدام رید به عنوان ریموند ژیلت و یتس خوش شانس برای صداپیشگی شخصیت های آنها در فصل چهاردهم Archer در نقش دکتر الگرنپ کریگر بازگردید. همچنین مانند 13 فصل گذشته، آدام رید برای انجام آخرین فصل انیمیشن Archer بازگشته است.

بخوانید  با فدیورس، شبکه اجتماعی آشنا شوید