دانلود بازی Ronin: The Last Samurai Revenge of the Last Samurai

هر رئیس دارای قدرت ها و سلاح های منحصر به فردی است که می تواند مهارت های بازیکن را در تنظیمات مختلف به چالش بکشد. با این حال، Ronin: The Last Samurai انواع مختلفی از سلاح ها و لباس های خاص را نیز در فروشگاه یا به عنوان جایزه در اختیار دارد که البته تاثیر بسزایی در افزایش توانایی های شخصیت دارد.

Ronin: The Last Samurai Fighting Games اندروید و آیفون

مبارزه با گرگ ها و سربازان دشمن در Ronin: The Last Samurai

طراحی های گرافیکی و هنری نیز از دیگر نکات برجسته Ronin: The Last Samurai محسوب می شوند که در سطح بسیار بالایی قرار دارند. از طراحی های منحصر به فرد شخصیت و رئیس گرفته تا انیمیشن های مبارزاتی جذاب، همه به زیبایی و هنرمندانه ساخته شده اند. رنگ بندی تیره و مشخص Ronin: The Last Samurai کمک زیادی به درک معنای غم و تاریکی دنیای بازی می کند و جلوه های بصری فریبنده ای خلق می کند. البته موسیقی نیز حس یک اثر غنی ژاپنی را به بازیکن منتقل می کند و نقش مهمی در عمق بخشیدن به فضای داستان دارد.

بازی اندروید و آیفون Ronin: The Last Samurai داستان سیاه یک استاد هنرهای رزمی را در مسیر انتقام سخت و دردناک روایت می کند.

از همان ابتدا، Ronin: The Last Samurai شما را در نقش یک متخصص هنرهای رزمی قرار می دهد که همه دانش آموزان خود را به دست گروهی بی رحم از مبارزان بی رحم و قدرتمند از دست داده است. حالا باید این استاد سامورایی را کنترل کنید، به تنهایی وارد نبردهای سخت و نابرابر شوید تا در نهایت انتقام خون های ریخته شده دشمنان خود را بگیرید.

بخوانید  احتمال افزایش قیمت بازی‌ها، گیم پس و کنسول Xbox شرکت مایکروسافت

بازی رونین: آخرین سامورایی

دانلود بازی Ronin: The Last Samurai

با این حال، در واقع با یک بازی در سبک بازی های سرکش و نقش آفرینی روبرو هستیم که بیش از هر چیز هدفش ارائه گیم پلی هیجان انگیز و مبتنی بر مهارت است. در نهایت باید گفت که اگر کارهای سخت و بزرگی مانند Scyro یا سری Dark Souls را دوست دارید، Ronin: The Last Samurai می تواند تجربه جالب و سرگرم کننده ای برای شما در پلتفرم موبایل باشد. Ronin: The Last Samurai یک بازی کاملا آنلاین است که می توانید آن را به صورت رایگان از پلی استور و اپ استور دانلود کنید.

بازی اندروید و آیفون Ronin: The Last Samurai در واقع یک بازی چالش برانگیز و مبتنی بر مهارت است که برای برنده شدن به تلاش و تمرین زیادی نیاز دارد. زیرا بازی از بازیکن می خواهد که تمامی مراحل را بدون شکست به پایان برساند و تمامی دشمنان را نابود کند. اگرچه در صورت شکست از سوی دشمنان، مراحل دوباره از ابتدا شروع می شود، اما پیشرفت ها و برخی منابع جمع آوری شده باقی می ماند تا از آنها برای بهبود و افزایش قدرت های ثابت شخصیت استفاده شود. بنابراین، اگر دوست دارید بازی‌های چالش برانگیز، تجربه Ronin: The Last Samurai را داشته باشید، باید برای نبردهای بزرگ و البته بسیار ناهموار آماده باشید.

این بازی از گیم پلی چالش برانگیز و مبتنی بر مهارت استفاده می کند که برای تسلط بر آن به تلاش و تمرین زیادی نیاز دارد

به طور کلی گیم پلی شامل حرکت در محیط، حمله، استفاده از قدرت های خاص و جاخالی دادن مداوم است که تسلط و ترکیب همزمان آن کار آسانی نیست. در واقع بازیکن باید در هر مرحله با انواع مختلف دشمنان مبارزه کند و با واکنش های مناسب و به موقع همه آنها را از بین ببرد. البته باید گفت که باس های قدرتمند و متنوعی نیز در بازی وجود دارند که هر بار پس از چند مرحله به مقابله با بازیکن می پردازند.

بخوانید  همه مکان های محراب کهجستان لیلیت در دیابلو 4

ژاپن کشوری با فرهنگ بسیار گسترده و تاریخ غنی است که از دیرباز به عنوان زادگاه سامورایی ها و افسانه های مختلف اساطیری شناخته می شود. رونین: آخرین سامورایی با پرداختن به سمت تاریک این تاریخ غنی و خلق روایتی تخیلی، دوران تاریک و پایانی سامورایی ها را روایت می کند و ماجراجویی انتقامی آخرین استاد افسانه ای این گروه از مبارزان را به تصویر می کشد.