نقش داکوتا فانینگ در فیلم The Watchers به ​​کارگردانی ایشانا نایت شیامالان

داکوتا فانینگ برای بازی در تریلر فوق طبیعی The Watchers از نیو لاین انتخاب شده است.

در اخبار سینما و تلویزیون متوجه شدیم که داکوتا فانینگ برای ایفای نقش در فیلم ناظران انتخاب شد. ایشانا نایت شیامالانفرزند دختر ام نایت شیامالان او در اولین تجربه کارگردانی زمام این فیلم را به دست گرفت. این فیلم خط جدید برای اکران در 18 ژوئن 1403 (7 ژوئن 2024) برنامه ریزی شده است.

داکوتا فانینگ که در فیلم Man of Fire با دنزل واشنگتن او همبازی بود و به زودی در فیلم The Equalizer 3: The Final Chapter ساخته سونی پیکچرز دیده خواهد شد. این بازیگر آمریکایی در سریال کوتاه نتفلیکس The Perfect Couple بازی کرد نیکول کیدمن، لیو شرایبر و ایو هیوسون و سریال کوتاه ریپلی بر اساس رمان ها ایفای نقش می کند پاتریشیا هایسمیت ساخته خواهد شد.

ام نایت شیامالان فیلمنامه The Watchers و همراه با آن را نوشت اشوین راجان از Blinding Edge Pictures و نیمیت منکد توسط Inimitable Pictures تولید شده است. نیو لاین حقوق این تریلر فوق طبیعی را در رقابتی شدید با دیگر کمپانی های فیلمسازی به دست آورد. عوامل اجرایی فیلم ناظران عبارتند از: جو هوم وود و استیون دمبیتزر ارجاع

داکوتا فانینگ نقش هنرمند 28 ساله ای به نام مینا را بازی می کند که در یک جنگل بکر وسیع در غرب ایرلند به دام افتاده است. در خلاصه داستان The Watchers آمده است: «وقتی مینا سرپناهی پیدا می‌کند، ناخواسته خود را در جنگل با 3 غریبه می‌بیند که هر شب توسط موجودات مرموز تحت تعقیب و تعقیب قرار می‌گیرند.»

بخوانید  الیزابت ماس ​​سر صحنه یک برنامه جدید کمرش را شکست و روز بعد کار کرد