تعهد Respawn به رفع مشکلات نسخه PC جنگ ستارگان: Survivor

بیانیه استودیو Respawn در مورد مشکلات نسخه رایانه شخصی Star Wars Jedi: Survivor

در نهایت، در بیانیه آمده است: “در حالی که هیچ راه حل یکسانی برای عملکرد نسخه PC وجود ندارد، تیم در حال کار بر روی اصلاحاتی است که معتقدیم عملکرد بازی را در طیف وسیعی از سیستم ها بهبود می بخشد. ما متعهد هستیم که رفع این مشکلات در اسرع وقت؛ با این حال، هر پچ نیاز به آزمایش گسترده دارد تا اطمینان حاصل شود که مشکلات جدیدی را معرفی نمی کند. از درک شما متشکریم و از بازیکنانی که با این مشکلات مواجه می شوند عذرخواهی می کنیم. ما عملکرد همه پلتفرم ها را زیر نظر خواهیم گرفت و اعلام خواهیم کرد. زمان به‌روزرسانی به محض اینکه در دسترس قرار گرفت.”

دیروز بود که Star Wars Jedi: Survivor برای PC و کنسول های نسل نهم منتشر شد. با وجود نقدهای مثبت منتقدان، بازی بدون مشکل منتشر نشد. برای مثال ظاهرا بازی از نظر فنی بهینه نیست و مخصوصا بازیکنان نسخه PC از پورت نامناسب رنج می برند.

شایان ذکر است که Respawn همچنین تایید کرده است که در هفته‌های آینده چندین Hotfix برای رفع مشکلات بازی منتشر خواهد کرد. بازی Star Wars Jedi: Survivor برای پلی استیشن 5، Xbox Series X | Xbox Series S و رایانه های شخصی عرضه شدند.

استودیوی Respawn، توسعه‌دهنده بازی، بیانیه‌ای در توئیتر درباره مشکلات بازی منتشر کرد که در آن آمده بود: «ما می‌دانیم که Star Wars Jedi: Survivor مطابق با استانداردهای ما برای درصدی از گیمرهای رایانه شخصی عمل نمی‌کند؛ آن‌هایی که سیستم بسیار قدرتمندی دارند. یا کسانی که از یک سیستم با پیکربندی خاص استفاده می کنند.

بخوانید  نقد انیمه کابوی بیباپ (Cowboy Bebop) | سالادِ ژانر

این شرکت اضافه شده در تلاش است تا مشکلات فنی بازی را حل کند. اما گیمرها باید صبور باشند: «به عنوان مثال، گیمرهایی که از تراشه‌های چند رشته‌ای پیشرفته طراحی شده برای ویندوز 11 استفاده می‌کنند، در ویندوز 10 با مشکلاتی مواجه می‌شوند، یا یک کارت گرافیک سطح بالا با پردازنده‌ای با توانایی کمتر، فریم غیرمنتظره‌ای را تجربه می‌کند. . نگران نباشید. ما در تلاش هستیم تا این مسائل را حل کنیم.»

استودیو Respawn اعلام کرده است که متعهد شده است تا در اسرع وقت مشکلات نسخه PC بازی Star Wars Jedi: Survivor را برطرف کند.