الیزابت ماس ​​سر صحنه یک برنامه جدید کمرش را شکست و روز بعد کار کرد

الیزابت ماس، بازیگر برنده جایزه امی که در فیلم های West Wing، Mad Men و Handmaid's Tale بازی کرد، فاش کرد که هنگام فیلمبرداری سریال جدید Hulu The Veil به شدت مجروح شده است. ماس در گفتگو با ورایتی فاش کرد که هنگام فیلمبرداری صحنه ای که در آن شخصیت او، مامور مخفی MI6 به ​​نام ایموجن، برای فرار از یک مهاجم از پشت بام دوید، ستون فقراتش شکست. این صحنه در محل در بازار بزرگ استانبول فیلمبرداری شده است.

این صحنه همانطور که در سریال نشان داده شد، دومین باری بود که فیلمبرداری شد. اولین باری که فیلم فیلمبرداری شد، ماس “به اشتباه” به دیوار برخورد کرد و “در نهایت برای چند ساعت روی پشت بام دراز کشید.”

دنیس دی نووی، تهیه کننده The Veil، هنگام وقوع حادثه همراه ماس بود. دی نووی گفت که ماس “یک مهره به شدت شکسته است” اما می خواهد فیلمبرداری را ادامه دهد.

ماس گفت: “ما در واقع روز بعد در فرودگاه فیلمبرداری کردیم. این صحنه های فرودگاه پاریس است که می بینید (در قسمت)، و من در واقع کمرم شکسته بود.” “سعی کردم آنها را وادار کنم که یک پتوی سبز روی من بگذارند، و جلوه ای بصری به من بدهند. من اینطور گفتم، “ببین، فقط پتو سبز را روی من بگذار و می توانی من را در پست تمیز کنی.”

در مورد صحنه پشت بام، ماس گفت نگران است که خدمه نتوانند برای تلاش دوباره به بازار بزرگ استانبول برگردند، اما FX موفق شد این کار را انجام دهد. او گفت: «اینطور نیست که دستیابی به آن آسان باشد.

بخوانید  محتوای پس از پایان بازی Rise of the Ronin چالش‌برانگیز خواهد بود

The Veil در 30 آوریل در FX نمایش داده می شود. علاوه بر ماس، در این سریال یومنا مروان و جیمز پورفوی ایفای نقش می کنند. این نمایش توسط استیون نایت از پیکی بلایندرز ساخته شده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر