محتوای پس از پایان بازی Rise of the Ronin چالش‌برانگیز خواهد بود

طبق اعلام فومیهیکو یاسودا، دشوارترین درجه سختی بازی Rise of the Ronin در بخش مبارزات، تجربه‌ای مشابه بازی‌های قبلی استودیو تیم نینجا ارائه می‌دهد.

حتی بدون درنظرگرفتن نقدهای متوسط و مثبت منتقدان پیش از انتشار، بازی Rise of the Ronin ساخته استودیو تیم نینجا با تمرکز بر مبارزات چالش‌برانگیز در دنیای جهان باز دوره باکوماتسو، بازیکنان را برای مدت طولانی به‌ویژه پس از اتمام بخش داستانی اصلی سرگرم نگه خواهد داشت.

فومیهیکو یاسودا، کارگردان Rise of the Ronin در مصاحبه‌ای با وبسایت آی‌جی‌ان اعلام کرد که سخت‌ترین درجه سختی بازی با نام Twilight بازیکنان را درست به اندازه‌ آثار قبلی استودیو تیم نینجا به چالش خواهد کشید. یاسودا در این رابطه گفت: «درجه سختی دشوار بازی تجربه‌ای مشابه با آثار قبلی ما از نظر سختی مبارزات ارائه می‌دهد

این گفته نشان می‌دهد که تیم نینجا می‌خواهد چالش‌های خاص خود را که در بازی‌های قبلی وجود داشت، در Rise of the Ronin نیز حفظ کند و طرفداران قدیمی خود را راضی نگه دارد. علاوه‌بر بخش داستانی اصلی، بازیکنان می‌توانند منتظر محتوای پس از پایان چالش‌برانگیزی باشند که آن‌ها را پس از تمام کردن بازی سرگرم نگه دارد. کارگردان بازی در اینباره گفت: «محتوای پس از پایان بازی نیز وجود دارد که چالش‌برانگیز است و بازیکنان می‌توانند از آن لذت ببرند.»

فومیهیکو یاسودا، در ادامه صحبت‌های خود با IGN به وجود سبک‌های مبارزه مختلف در بازی اشاره کرد و گفت که برخی سلاح‌ها با انواع خاصی از این سبک‌ها سازگاری بیشتری دارند. یاسودا می‌گوید: «این به عهده‌ی بازیکن است که تشخیص دهد و ارزیابی کند که کدام ترکیب‌ها به خوبی کار می‌کنند و از میان این تنوع گسترده که در اختیارشان قرار گرفته است، رویکرد خود را به کار گیرند.»

بخوانید  نقد فیلم بیچارگان (Poor Things) | اما استون در کمدی جنجالی خالق خرچنگ

بازی Rise of the Ronin  امروز به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر