به‌روزرسانی Stellar Blade Day One اشاره به توهین‌های نژادی ناخواسته را حذف می‌کند

سونی قطعه ای از گرافیتی های درون بازی را در Stellar Blade حذف خواهد کرد که یک اشاره ناخواسته به یک توهین نژادی ایجاد کرده است، و اصلاح آن در یک روز اول انجام خواهد شد.

با مشاهده IGN، فروشگاهی در Stellar Blade به نام “R Shop” متعلق به شخصیت Roxanne وجود دارد و علامت آن در کنار کلمه “hard” در گرافیتی قرار گرفته است. هنگامی که این دو عبارت جداگانه در کنار هم قرار می گیرند، به نظر می رسد که به طور تصادفی اشاره ای به توهین نژادی ایجاد می کنند.

در حال پخش: بررسی Starblade

پلی استیشن در بیانیه ای اعلام کرد: «قرار گرفتن دو گرافیک در کنار یکدیگر در Stellar Blade منجر به یک عبارت ناخواسته اعتراض آمیز شد. “Shift Up قصد نداشت آثار هنری توهین‌آمیز ایجاد کند و جایگزین گرافیتی‌های روز اول خواهد شد.”

IGN همچنین از پلی استیشن پرسید که آیا چاپ های بعدی نسخه های فیزیکی بازی شامل این پچ می شود یا خیر. پلی استیشن بار دیگر تاکید کرده است که این مشکل در همان روز اول برطرف خواهد شد. با این حال، به نظر می رسد که این موضوع قبلاً حل شده است و کلمه “سخت” با “جنایت” جایگزین شده است.

این اولین باری نیست که نژادپرستی ناخواسته در یک بازی اتفاق می‌افتد. در سال 2021، استودیوی توسعه دهنده Back 4 Blood در طول بتای باز بازی، مشکلی را برطرف کرد که در آن زامبی‌ها می‌گفتند، به‌خصوص زمانی که زامبی‌ها می‌گویند عبارت در همان زمان سازنده قبل از شروع بازی مشکل را برطرف کرد.

Stellar Blade در تاریخ 26 آوریل به طور انحصاری برای PS5 عرضه می شود. در بررسی Stellar Blade از GameSpot گفتیم: «یک سیستم مبارزه قدرتمند و لحظات هیجان‌انگیز، Stellar Blade را بیش از یک تقلیدکننده می‌سازد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر