فروش بازی های Little Nightmares بیش از 12 میلیون نسخه است

Little Nightmares در سال 2017 منتشر شد و بازیکنان را تحت کنترل شخصیت Six قرار می دهد که سعی دارد از The Maw، پناهگاه زیر آب پر از هیولا فرار کند. دنباله این بازی در سال 2021 منتشر شد و داستان مونو را روایت می‌کند که پس از آشنایی با دختری با بارانی زرد، وارد ماجراجویی‌های جدیدی می‌شود.

Bandai Namco و Tarsier Studio از فروش 12 میلیون نسخه از سری بازی های Little Nightmares خبر دادند.

از جدیدترین اخبار بازی می دانیم که Bandai Namco و Tarsier Studio از فروش 12 میلیون نسخه از سری بازی های Little Nightmares خبر داده اند. این مجموعه شامل دو نسخه اصلی به نام‌های Little Nightmares و Little Nightmares 2 و یک اسپین‌آف موبایلی به نام کابوس‌های کوچک است.

با وجود موفقیت بزرگ بازی‌های Little Nightmares، Bandai Namco هنوز چیزی در مورد توسعه دنباله‌ها یا سایر اسپین‌آف‌های این سری نگفته است. با این حال، ظاهرا ترسیر در حال کار بر روی یک بازی جدید است. بازی ویدیویی که این استودیو با پخش تیزر کوتاهی در توییتر آن را تداعی کرد. استودیو Tarsier در سال 2019 توسط Embracer Group خریداری شد، اما Bandai Namco همچنان مالک سری Little Nightmares است.

بازی Little Nightmares را می توان بر روی رایانه های شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، اندروید و iOS تجربه کرد. در حالی که برای کشف Little Nightmares 2، می توانید به پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس بروید. Xbox Series S نیز ناپدید شده است. بازی Very Little Nightmares برای اندروید و iOS منتشر شد.

بخوانید  اولین تریلر ایندیانا جونز و The Dial Of Fate کاملا شلاق خورده است
تحریریه مجله بازی یک گیمر