اولین تریلر ایندیانا جونز و The Dial Of Fate کاملا شلاق خورده است

فورد در جریان پانل لوکاس فیلم در جشن جنگ ستارگان امسال گفت: «من واقعاً به فیلمی که ساختیم افتخار می کنم. و در حالی که بسیاری از کارگردانانی که در اصل در این فرانچایز نقش داشتند، در ساخت فیلم نقشی نداشتند، آهنگساز جان ویلیامز برای نشان دادن فیلم در 90 سالگی بازگشت.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

سرانجام انتظار به پایان رسید تا شما را با اولین تریلر فیلم بعدی ایندی پذیرایی کنیم که نام کامل آن ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت است. تریلر تقریباً دو دقیقه‌ای کاملاً به قول هریسون فورد در اوایل امسال عمل می‌کند که این کلیپ از فیلم “لگد شما را خواهد زد.”

The Dial Of Destiny اولین فیلم ایندیانا جونز است که توسط استیون اسپیلبرگ کارگردانی نشده است و همچنین اولین فیلم در این مجموعه بدون داستان نوشته جورج لوکاس است. اسپیلبرگ در کنار کاتلین کندی، فرانک مارشال و سایمون امانوئل تهیه کننده است. این فیلم از 30 ژوئن 2023 در سینماها اکران خواهد شد.

برای کسانی که در تمام سال اعلامیه های مربوط به فیلم را از نزدیک دنبال می کنند، چیز زیادی وجود ندارد که ما قبلاً نمی دانیم. ما فیبی والر-بریج را در نقش هلنا، دخترخوانده ایندی می بینیم. ما فورد را پیر شده می بینیم. ما شیرین کاری‌های آشنای فیلم‌های قبلی را می‌بینیم – به عنوان مثال، ایندی در حال پریدن از روی توری مترو در حالی که سوار بر اسب است. اما چیزی که تریلر کاملا ارائه می دهد این است که آن را ارائه می دهد احساس می کند مانند ایندی، و فورد بیش از تکرار نقش است. این فوق العاده سرگرم کننده است. آن را در زیر بررسی کنید.

بخوانید  پلی استیشن 5، سودآورترین کنسول سال 2022 آمریکا

در کنار فورد و والر-بریج، در Indy 5 مادز میکلسن (هانیبال)، بوید هالبروک (لوگان)، توبی جونز (تنکر، خیاط، سرباز، جاسوس)، آنتونیو باندراس (آنچارتد) و توماس کرچمان (کینگ کنگ) حضور خواهند داشت. جیمز منگولد (لوگان، فورد در برابر فراری) کارگردانی و نویسندگی ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت را با همکاران مکرر جان-هنری باترورث و جز باترورث بر عهده دارد.