احتمال افزایش قیمت بازی‌ها، گیم پس و کنسول Xbox شرکت مایکروسافت

فیل اسپنسر اشاره کرد که کنسول ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و سرویس ایکس باکس گیم پس احتمالا در آینده شاهد افزایش قیمت خواهند بود. رئیس ایکس باکس در جریان گفت‌وگو در WSJ Live اظهار داشت با اینکه حفظ قیمت فعلی محصولات حائز اهمیت است، اما آن‌ها احتمالا برای همیشه نمی‌توانند این کار را انجام دهند.

فیل اسپنسر در این خصوص توضیح داد: «فکر می‌کنم از یک جایی به بعد مجبور به افزایش قیمت برخی از چیزها خواهیم بود، اما بر این باوریم که حفظ قیمت محصولات در تعطیلات پایان سال حائز اهمیت است. از مدت‌ها پیش تغییری در قیمت کنسول‌ها، بازی‌ها و سرویس‌های اشتراکی خود ایجاد نکردیم، اما گمان نمی‌کنم که بتوانیم این کار را برای همیشه انجام دهیم. به نظرم از یک جایی به بعد باید قیمت برخی از محصولات خود را افزایش دهیم».

دانلود ویدیو از آپارات



منبع

با اینکه مایکروسافت هیچ اطلاعیه‌ای درباره افزایش قیمت کنسول‌ها، بازی‌ها یا سرویس‌های اشتراکی منتشر نکرده است، اما احتمالا بازی‌های فرست-پارتی ایکس باکس جزو اولین محصولاتی باشند که گران می‌شوند. سونی بازی‌های پلی استیشن 5 را با برچسب قیمتی ۶۹.۹۹ دلار به‌فروش می‌رساند و اخیرا قیمت کنسول نسل ۹ خود را در برخی از بازارها افزایش داد.

فیل اسپنسر در جریان WSJ Live از احتمال افزایش قیمت کنسول‌های ایکس باکس، بازی‌ها و سرویس‌های اشتراکی مایکروسافت در آینده خبر داد.