همه مکان های محراب کهجستان لیلیت در دیابلو 4


کهجستان در قسمت جنوب غربی دنیای باز Diablo 4 با یک کویر وسیع قرار دارد. این منطقه از نقشه همچنین جایی است که برخی از مناطق PvP بازی در آن قرار دارد. 31 محراب Lilith در سراسر کهجستان پراکنده شده است، مجموعه‌ای که پاداش‌های آماری و مزایای دیگری را برای یافتن آنها اعطا می‌کند. اگرچه یافتن همه آنها ممکن است مدتی طول بکشد، ما یک نقشه جامع داریم که موقعیت 31 زیارتگاه لیلیت واقع در کهجستان را نشان می دهد.

همه مکان های محراب لیلیت کهجستان

شمال کجستان

محراب لیلیث کهجستان شمالی
محراب لیلیث کهجستان شمالی

کجستان جنوبی

محراب لیلیت کجستان جنوبی
محراب لیلیت کجستان جنوبی

31 زیارتگاه لیلیت در اطراف کهجستان پراکنده است. شبیه به محراب هایی که در تمام مناطق Diablo 4 یافت می شوند، این محراب ها می توانند کمی پنهان باشند. اگر به منطقه ای رسیدید و نمی توانید یک محراب پیدا کنید، شروع به بررسی مسیرها و گوشه های کوچک در نقشه منطقه محلی کنید. برخی از محراب ها نیز در پایه صخره ها قرار دارند، بنابراین ممکن است لازم باشد به سمت دیگر منطقه حرکت کنید. سایر محراب ها در پشت اشیاء شکستنی یا داخل ساختمان ها پنهان شده اند. حتی چند محراب در داخل قلعه ها وجود دارد – قلعه های دشمن خاص که باید فتح شوند.

نقشه ها و راهنماهای بیشتر Altar of Lilith در GameSpot:

قربانگاه های لیلیت برای چیست؟

جمع آوری یک محراب لیلیث در دیابلو 4 دو نوع مزیت را به همراه دارد. اولی فوری ترین جایزه است که مزیتی دائمی برای همه شخصیت های شما در همان دنیا فراهم می کند. این جایزه می تواند شامل افزایش حداکثر سلامتی، افزایش حداکثر ظرفیت زمزمه ابول ها و افزایش آمار ثابت مانند مهارت +2 باشد.

بخوانید  مشکل بازگشت بازی های PS4 را با آپدیت جدید پلی استیشن 5 برطرف کنید

یافتن یک محراب لیلیث همچنین 10 امتیاز شهرت منطقه ای را فراهم می کند. هر منطقه شهرت خاص خود را دارد، با پنج سطح پاداش در سطوح مختلف شهرت کلی ارائه می شود. جمع آوری تمام محراب های لیلیث در یک منطقه، بسته به سطحی که در حال حاضر در آن هستید، تقریباً یک سطح از شهرت را فراهم می کند.

برای راهنمایی‌های بیشتر Diablo 4، مانند ساخت کلاس‌ها، مرکز راهنمای Diablo 4 GameSpot را بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.