Star Wars Jedi: Survivor – How To Unlock Green Door Barriers


مناطق زیادی وجود دارد که می توانید از آنها بازدید کنید جنگ ستارگان جدی: بازمانده. با این حال، مواردی نیز وجود دارند که از ابتدا در دسترس نیستند. به عنوان مثال، برخی از معابر توسط لیزر سبز مسدود شده اند و از ورود شما جلوگیری می کنند. در اینجا راهنمای ما برای کمک به باز کردن موانع درهای سبز در Star Wars Jedi: Survivor است. همچنین، به یاد داشته باشید که این راهنما شامل اسپویل های جزئی.

نحوه باز کردن موانع درب سبز در Star Wars Jedi: Survivor

از نظر فنی، شما در واقع در Star Wars Jedi: Survivor قفل درهای سبز را باز نمی‌کنید. در عوض، شما توانایی دارید که به شما امکان می دهد از آنها عبور کنید. این زمانی اتفاق می افتد که شما در حال انجام ماموریت کمپین برای رسیدن به آن هستید گفت حرم زائر. در طول مسیر، دو توانایی مهم را یاد خواهید گرفت.

اولین مورد است داشبورد هوا. همانطور که از اصطلاح نشان می دهد، این به شما امکان می دهد یک حرکت سریع در هوا انجام دهید. این در هنگام تلاش برای رسیدن به لبه ها یا نقاط دست و پنجه نرم بسیار مفید است. دوم این است طلسم مرین. این مورد توسط مرین به شما اعطا می شود، زیرا این دو تلاش می کنند از حرم زائر فرار کنند. این حرکت با فشار دادن دکمه dash/dodge فعال می شود. اساساً به این ترتیب می‌توانید از موانع دروازه سبز در Star Wars Jedi: Survivor عبور کنید.

موانع سبز، مانند موانع موجود در Coruscant، می توانند کاملاً گیج کننده باشند، زیرا مدتی طول می کشد تا توانایی عبور از آنها را به دست آورید.
موانع سبز، مانند موانع موجود در Coruscant، می توانند کاملاً گیج کننده باشند، زیرا مدتی طول می کشد تا توانایی عبور از آنها را به دست آورید.

توانایی Merrin’s Charm را می توان همراه با داش معمولی یا داش هوایی استفاده کرد. علاوه بر این، عبور از یک مانع سبز همچنین اقدامات Double Jump، Air Dash و Merrin’s Charm شما را تازه می کند. مکانیک در نقاط خاصی از کمپین یکپارچه می شود، زیرا موانعی وجود دارد که تنها پس از استفاده از نقاط دست و پنجه نرم یا دویدن از دیوار و سپس پریدن می توانید از آنها عبور کنید. همچنین چندین پازل پرش وجود دارد که شما را ملزم به اجرای زنجیره های آکروباتیک مضحک برای رسیدن به هدف می کند.

بخوانید  انتشار نسخه PS5 بازی The Last of Us Part 2 تقریبا قطعی شد

با این حال، در بیشتر موارد دیگر، این مناطق مسدود شده تمایل دارند گنج‌ها و مجموعه‌هایی مانند Force Tears را پنهان کنند. جوایز ذات (یعنی HP، Strength و XP)، مزایا / تعهداتو حتی برخی دشمنان افسانه ای یا جانوران افسانه ای. در حین کاوش برای به دست آوردن چیزهای بهتر درون بازی، مراقب این مکان ها باشید.

Star Wars Jedi Survivor یک بازی بزرگ جهان باز است که جنبه ها و رازهای زیادی برای کشف دارد. شما می توانید در ما بیشتر بدانید مرکز راهنما.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر