تام کروز در تصاویر جدید ماموریت غیرممکن 7 با بیوه سفید ملاقات می کند

Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One قرار است در 14 جولای اکران شود و پس از آن Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two در 28 ژوئن 2024 منتشر خواهد شد.

تام کروز و بیوه سفید در ماموریت غیرممکن - حساب مرده قسمت اول

تام کروز سوار بر موتور سیکلت به همراه کریستوفر مک کوری در پشت صحنه فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One

مقاله مرتبط:

  • 6 شیرین کاری تام کروز که می تواند منجر به مرگ او شود

تام کروز در فیلم Mission: Impossible - Dead Reckoning قسمت اول از هیلی اتول محافظت می کند.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، عکس های جدیدی از فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One منتشر شده است. پارامونت پیکچرز عکس‌های جدیدی از ماموریت غیرممکن 7 را به همراه Entertainment Weekly منتشر کرده است که در آن اتان هانت تام کروز با بیوه سفید ونسا کربی ملاقات می‌کند. در طول این تصاویر، شاهد برخی از تصاویر پشت صحنه ماموریت غیرممکن 7 نیز هستیم که در ادامه می توانید آن تصاویر را مشاهده کنید:

تام کروز، ربکا فرگوسن، هیلی آتول، عیسی مورالس، پام کلمنتیف، شی ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی، وینگ ریمز، کری الویس، ایندیرا وارما، راب دیلینی، چارلز پارنل، مارک گیتیس، هولت مک‌کالانی، نیک آفرمن، جانت مک‌تیر، هانا وادینگهام و ماریلا گاریگا آنها از جمله بازیگران قسمت های هفتم و هشتم فیلم ماموریت غیرممکن هستند و به ایفای نقش پرداخته اند. کریستوفر مک کوری که او پیش از این کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه Mission Impossible: Rogue Nation و Mission Impossible: Fallout را بر عهده داشت و برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمت Mission: Impossible – Dead Reckoning بازگشت.

پارامونت پیکچرز به تازگی تصاویر جدیدی از فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One منتشر کرده است که در آن تام کروز به دیدار بیوه سفید می رود.

بخوانید  پیشنهاد نینتندو سوییچ – Super Mario Bros. شگفت انگیز با قیمت کاهش یافته در آمازون