کارگردان می گوید سوسک آبی یک داستان منحصر به فرد خانواده محور است



مانند The Fast and the Furious، Blue Beetle از DC نیز درباره خانواده خواهد بود. کارگردان فرشته مانوئل سوتو و ستاره Xolo Maridueña در پانل CinemaCon برای تبلیغ فیلم ظاهر شدند و در عین حال لباس ابرقهرمانی را تبلیغ کردند.

سوتو و ماریدوئنا که نقش ابرقهرمان همنام Jaime Reyes را بازی می‌کند، اشاره کردند که این لباس اساساً فانتزی یک نرد جوان بود. این در اولین تریلر فیلم Blue Beetle به نمایش گذاشته شد، جایی که لباس می گوید: “هر چیزی که بتوانید تصور کنید، من می توانم بسازم.” سپس ریس شمشیر غول‌پیکری را تداعی می‌کند که رقیب Cloud’s از Final Fantasy VII است.

در همین حال، سوتو می خواست اهمیت خانواده را در این فیلم دی سی القا کند، اولین فیلمی که یک قهرمان لاتین تبار را نشان می دهد. او اشاره کرد که وقتی سوسک جیمی را انتخاب می‌کند و مثلاً قدرت‌های فوق‌العاده‌اش را به او می‌دهد، خانواده ریس چگونه هستند. ماریدوئنا اضافه کرد که جیمی در ابتدا حتی ابرقدرت هایش را نمی خواست. اما از طریق خانواده، او قدرت خود را به عنوان یک قهرمان پیدا می کند.

کارگردان همچنین قول داد که در سرتاسر فیلم قوس های قهرمانی برای خانواده ریس وجود داشته باشد. جورج لوپز نقش عموی جیمی و آدریانا بارازا نقش مادربزرگ او را بازی می‌کند. دامیان آلکازار و الپیدیا کاریلو به ترتیب نقش پدر و مادر جیمی را بازی می کنند. در فیلم دی سی، سوزان ساراندون و رائول تروخیلو نیز از جمله بازیگران دیگری هستند.

CinemaCon همچنین نگاه بهتری به The Flash به ما داد. تریلر جدیدی از فیلم DC با اکشن بتمن و سوپرگرل پر شده است. همچنین تصاویر جدیدی از Aquaman and the Lost Kingdom منتشر شده است که دارای “یک برومنس واقعا خوب” است.

بخوانید  افشای نتایج اورکلاک کارت گرافیک RTX 4080 و عملکرد بازی

Blue Beetle قرار است در تاریخ 18 آگوست اکران شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر