هاگوارتز Legacy Guides Hub – GameSpot



میراث هاگوارتز به پاترهدها بازی مدرسه جادویی جهان باز را به پاترهدها می دهد که بسیاری از آنها منتظر آن بودند، اما این بدان معناست که خوب یا بد، این یک بازی جعبه شنی است. مدرن با ده ها مکانیک برای تسلط، اسرار برای کشف، و مجموعه ای کامل. از طلسم برای انداختن در اینجا همه راهنماهای میراث هاگوارتز ما را در یک مکان پیدا خواهید کرد. چه در مورد کلکسیون‌ها، استعدادها یا چیز دیگری به کمک نیاز داشته باشید، همه آن را اینجا بیابید.

شروع به کار: سوالات متداول و آزمون دنیای جادوگری

در اینجا نکاتی را دقیقاً قبل از شروع پیدا خواهید کرد، مانند نتایج مسابقه Wizarding World و Twitch Drops، و همچنین پاسخ به برخی سؤالات رایج.

مسابقه دنیای جادوگری و انتخاب خانه هاگوارتز – در صورت تمایل می‌توانید انگشت شست خود را روی ترازو خانه خاصی قرار دهید، اما برای تجربه معتبرتر می‌توانید در وب‌سایت هری پاتر در آزمونی شرکت کنید و اجازه دهید نتایج معتبر شما مرتب‌سازی شما را تعیین کند.

لینک رایگان حساب و لوازم آرایشی – پس از مشاهده نتایج آزمون خود، ممکن است بخواهید حساب خود را برای سفارشی کردن تجربه و کسب لوازم آرایشی اضافی پیوند دهید.

Twitch Drops و Merlin’s Cloak – همچنین می توانید از طریق Twitch Drops از جمله شنل مرلین جوایزی دریافت کنید.

آیا می توانید یک پاترونوس بگیرید؟ – برای خانه و عصای خود یک مسابقه درست کردید. مطمئنا شما یک پاترونوس خواهید داشت، درست است؟ قانون؟

کدام خانه را انتخاب کنید و چه تفاوت هایی با هم دارند – پس از شروع کمپین، باید خانه ای را انتخاب کنید. چند تفاوت کلیدی بین دانشجویان گریفیندور، اسلیترین، هافلپاف و ریونکلاو وجود دارد.

بخوانید  صحنه های آلوده و دلخراش صحبت های لامار جانسون The Last Of Us

پیشرفت کمپین

این راهنماها باید به شما کمک کند تا زمانی که به اندازه کافی پیشرفت کردید، جایگاه خود را در ساعات اولیه کمپین پیدا کنید.

نکاتی برای مبتدیان – قبل از شروع بازی، نکات Hogwarts Legacy را برای بازیکنان جدید بخوانید تا به شما در مقابل بسیاری از مشکل سازان بازی برتری پیدا کنید.

تلاش های رابطه – ماموریت‌های رابطه‌ای همان چیزی است که بازی آن را انواع مختلف ماموریت‌های جانبی اختیاری می‌نامد. اینها در UI و نقشه با نشانگرهای جستجوی سفید به جای مسیر بحرانی که از نشانگر زرد استفاده می کند، علامت گذاری شده اند. در اینجا آمده است که با اینها چه انتظاراتی دارید و چرا می خواهید برای آنها وقت بگذارید.

ظاهر خود را تغییر دهید – از چیزی که بعد از خلق شخصیت به دست آوردید راضی نیستید؟ نگران نباشید زیرا همیشه می توانید تغییراتی ایجاد کنید … با قیمت کمی.

ترانس ماگ – مانند بسیاری از بازی‌های RPG، می‌توانید ابزار خود را تغییر دهید، که کلمه‌ای فانتزی برای تغییر سبک بصری آن بدون از دست دادن پاداش‌های گیم‌پلی آن است. اگر ظاهر یک چرخ دنده را دوست دارید اما توانایی های دیگری را دوست دارید، در اینجا نحوه تغییر شکل در هاگوارتز Legacy آورده شده است.

آزمایشات مرلین: اندازه موجودی را افزایش دهید پس از رسیدن به بخش خاصی از داستان، می توان اندازه موجودی شما را افزایش داد. در اینجا دقیقاً زمان و چگونه می توانید این کار را انجام دهید.

بهترین استعدادهایی که ابتدا باید قفل شوند – درخت مهارت شما که به عنوان استعدادها شناخته می شود، چند ساعتی به بازی می رسد، به اندازه کافی عجیب. اما مهارت‌های شما برای باز کردن قفل کمتر از ارائه درخت مهارت کامل است و نمی‌توانید به آن‌ها احترام بگذارید، بنابراین نکات ما را دنبال کنید تا مطمئن شوید که استعدادهای مناسب قهرمان خود را دارید.

بخوانید  ریبوت فیلم Blade مارول با درجه سنی بزرگسال اکران خواهد شد

همه جادوها و بهترین طلسم ها برای استفاده – آموزش جادوهای جادویی برای مبارزه، حل پازل و یک سری کارکردهای دیگر.

سیاه چال بلند – یک دوست هیپوگریف را در این قلعه قدیمی نجات دهید.

همه پایه های پروازی و پایه های زمینی – این Hippogryph در نهایت تبدیل به اولین کوه پرواز شما خواهد شد، و حتی ممکن است بیشتر به دست آورید.

ماموریت های جانبی، طلسم ها و کلکسیون ها

هاگوارتز و دهکده اطراف آن از دیگر بازی‌های جعبه شنی الهام گرفته شده‌اند، به این معنی که در اینجا کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. از ماموریت های فرعی تکراری گرفته تا کلکسیون های جزئی، آنچه را که برای دریافت 100% درون بازی نیاز دارید، پیدا کنید.

انواع پازل و راه حل – انواع مختلفی از پازل های تکرار شونده وجود دارد که در دنیای باز خواهید دید. این چیزی است که همه به آن نیاز دارند.

نماد پازل درب – همانطور که قلعه هاگوارتز را کاوش می کنید، به احتمال زیاد با این درهای تزئین شده با نمادهای حیوانات روبرو خواهید شد.

صندوقچه های چشم قلعه هاگوارتز – وقتی صحبت از صندوقچه ها شد، می توانید به آن چیزهای «تقلیدی شبیه» برای احتکار طلا بروید.

قفسه سینه چشم هاگزمید – با جستجوی این ظروف در دهکده هاگزمید می توانید طلای بیشتری بدست آورید.

صندوق و کلید خانه دادالیان – تمام نشانه ها را برای نمایش رنگ های خانه خود به دست آورید.

Alohomora: درها و صندوق های قفل شده – گنج های بی شماری در دنیای بازی وجود دارد، اما فقط برای به دست آوردن آن هایی که در سینه های قفل شده هستند، باید مهارتی را یاد بگیرید.

بخوانید  شایعه: بازگشت غافلگیرکننده هنری کویل برای نقش سوپرمن در کامیک کان

مجسمه‌ها و ماه‌ها را از چهره خارج کنید – Alohomora می تواند غارت اضافی را برای شما به ارمغان بیاورد، اما همچنان باید آن را ارتقا دهید. شما می توانید این کار را با جمع آوری تعداد زیادی از Demiguise Moons انجام دهید.

Vivarium: گرفتن و اهلی کردن جانوران – می خواهید از تمام ماموریت ها استراحت کنید؟ Vivarium به عنوان یک پناهگاه عمل می کند که در آن می توانید موجودات جادویی نجات یافته را نوازش کنید و به آنها غذا بدهید.

Vivarium Biomes – در نهایت، می توانید مکان های مضمون دیگری را برای Vivarium خود باز کنید.

هاگوارتز Legacy توسط Avalanche Software، یکی از شرکت‌های تابعه برادران وارنر توسعه داده شده است. سرگرمی های تعاملی این بازی به دلیل اظهارات ترنس هراسی توسط جی کی رولینگ، نویسنده هری پاتر، درگیر جنجال شده است. اگرچه او شخصاً در توسعه آن دخالتی ندارد، اما همه چیز را از موفقیت آن به دست می آورد. برای اطلاعات بیشتر، مقاله عمیق ما را در مورد تأثیر نظرات رولینگ بر جامعه ترنس بخوانید. در این مقاله، پیوندهایی به سازندگان ترنس که می‌توانید از آنها حمایت کنید، و همچنین خیریه‌هایی را که می‌توانید به آنها کمک مالی کنید، پیدا خواهید کرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر