شما می توانید 3 ماه Game Pass Ultimate را تنها با 28 دلار در eBay دریافت کنید

شما می توانید سه ماه Xbox Game Pass Ultimate را با تنها 28 دلار در eBay (معمولاً 45 دلار) دریافت کنید. کارت‌های پیش‌پرداخت از فروشنده شخص ثالث store4dxl می‌آیند که قبلاً به پیشنهادات آن پرداخته‌ایم. آنها دارای نرخ بازخورد 100٪ مثبت با بیش از 1400 بررسی هستند. به عبارت دیگر، ما متقاعد شده ایم که این یک توافق قانونی است.

توجه داشته باشید که این کارت های فیزیکی هستند و باید برای شما ارسال شوند. آنها کدهای عددی نیستند. بنابراین ممکن است چند روز طول بکشد تا به آنها برسند، اما ارسال رایگان است.

با Game Pass Ultimate، به کتابخانه‌های بزرگ Xbox و PC Game Pass دسترسی خواهید داشت، که شامل ساخت‌های روز اول برای بازی‌های شخص اول مایکروسافت مانند Hi-Fi Rush می‌شود. Game Pass Ultimate همچنین شامل بازی‌های ماهانه رایگان از طریق Games With Gold، کتابخانه EA Play از بازی‌های قابل دانلود، تخفیف‌های انحصاری فروشگاه مایکروسافت و دسترسی به پخش جریانی ابری Xbox در تلفن همراه است. اگرچه می‌توانید برای Game Pass Ultimate فقط با 1 دلار ثبت‌نام کنید، اما این سرویس به 15 دلار در ماه کاهش می‌یابد، در این صورت سه ماه خدمات 45 دلار هزینه خواهد داشت. این معامله کل مبلغ را به تنها 28 دلار کاهش می دهد، و برای مشترکین موجود Game Pass عالی است تا اشتراک خود را تمدید یا ارتقا دهند. سر به eBay تا کارت پیش پرداخت را در زمانی که هنوز موجود است وارد کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  Overwatch 2 دارای پورشه ای است که واقعاً می توانید بخرید