Warhammer 40,000: Darktide Xbox Series X|S نسخه، محتوای فصلی با تاخیر

نسخه Xbox Series X|S Warhammer 40,000: Darktide و همچنین عرضه محتوای فصلی آینده بازی به تعویق افتاده است. توسعه دهنده Fatshark در توییتر بیانیه ای را منتشر کرد که این تأخیر را اعلام کرد و دلیل آن را دیر بازخورد جامعه عنوان کرد.

Wahlund از جامعه برای بازی و ارائه بازخورد در مورد مسائل Darktide تشکر کرد و گفت که تیم متعهد به ایجاد یک بازی است که به بازیکنان برای هفته‌ها پاداش می‌دهد، نه ساعت‌ها.

مارتین والوند، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران فتشارک در بیانیه ای نوشت: «در چند ماه آینده، تنها تمرکز ما پاسخ دادن به بازخوردهایی است که بسیاری از شما دارید. به طور خاص، ما بر روی ارائه یک سیستم جامع ساخت، یک حلقه پیشرفت با ارزش تر تمرکز خواهیم کرد و به کار بر روی ثبات بازی و بهینه سازی عملکرد ادامه خواهیم داد.

Warhammer 40,000: Darktide برای رایانه شخصی در دسترس است. در بررسی Warhammer 40,000: Darktide از GameSpot، مارک دیلینی نوشت: “Darktide هم مانند پیشرفت طبیعی بهترین بخش های Vermintide است و هم نمونه ای از برخی از دردسرهای رو به رشد در دنیای خدمات زنده. چیزهایی مانند مبارزه، سرعت، و تیم‌سازی به‌طور ماهرانه‌ای طراحی و ساخته شده‌اند، اما عناصر متاگیم مانند شکار غارت و لوازم آرایشی مشکلاتی دارند که مسلماً زمانی که یک تیم در تلاش برای ایجاد یک بازی جدید با دم بلند است، رایج است، اما مشکلات آن قابل حل است، و رشد Vermintide نشان می‌دهد. که Darktide نیز به عنوان یکی از بهترین بازی‌های سبک خود از عمر طولانی برخوردار خواهد بود.”

بخوانید  بازی های Resident Evil Village و Resident Evil 7 فروش خوبی دارند

Wahlund می نویسد: “این همچنین به این معنی است که ما عرضه محتوای فصلی خود و راه اندازی Xbox Series X|S را به تاخیر می اندازیم.” ما همچنین عرضه‌های بعدی لوازم آرایشی گران‌قیمت را به حالت تعلیق در می‌آوریم. ما فقط نمی‌توانیم این مسیر را ادامه دهیم زیرا می‌دانیم که امروز به بسیاری از زمینه‌های بازخورد درون بازی نپرداخته‌ایم.»

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر