SteamWorld Build برای انتشار سال 2023 اعلام شد، نسخه نمایشی هم اکنون در دسترس است

ناشر Thunderful خاطرنشان می‌کند که این بازی بر روی رایانه شخصی و کنسول‌ها به طور همزمان ساخته شده است تا اطمینان حاصل شود که همه چیز با ماوس و کیبورد به خوبی کار می‌کند که با یک کنترلر انجام می‌شود. شما همچنین می توانید از بین سه سطح دشواری انتخاب کنید تا آن را برای مبتدیان و همچنین پیشکسوتان جذاب کنید.

بازی بعدی در سری SteamWorld یک انحراف رادیکال دیگر از آنچه قبلا بود است: سازنده شهر مرزی به نام SteamWorld Build. شما یک شهر شلوغ غرب وحشی را در بالای سطح زمین ایجاد خواهید کرد، در حالی که در حال استخراج و مقابله با هیولاهایی هستید که درست در زیر سطح کمین کرده اند. SteamWorld Build در سال 2023 برای PC، PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X و Nintendo Switch عرضه می شود و نسخه نمایشی آن هم اکنون در Steam در دسترس است.

آدام واسی، تهیه کننده The Station، گفت: «داشتن فرصت برای کار بر روی یک فرنچایز برنده جوایز و مورد علاقه طرفداران یک افتخار واقعی برای ما بوده است. ما تلاش زیادی کرده‌ایم تا مطمئن شویم که بازی شخصیت جذاب ورودی‌های قبلی را حفظ می‌کند، اما همچنین خوش شانس هستیم که سری SteamWorld تماماً در مورد آزمایش چیزهای جدید است. با اجازه دادن به ما برای قرار دادن چیزهای جدید ما را آزاد کرد. روی SteamWorld و ژانر شهرساز بپیچید تا سیستمی بصری به سبک Anno meet Dungeon Keeper ایجاد کنید که فکر می‌کنیم شبیه هیچ چیز دیگری نیست.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  Preloading The Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom آغاز شده است

بعلاوه نسخه ی نمایشی در استیمناشر دارای یک فروش SteamWorld در استیم تا بتوانید از بازی های گذشته مطلع شوید. سری SteamWorld به دلیل التقاطی بودن، از پلتفرم اکشن گرفته تا استراتژی گرفته تا یک RPG تمام عیار به نام SteamWorld Quest شناخته شده است. SteamWorld Dig معروف‌ترین مجموعه از این سری و تنها کسی است که دنباله آن، SteamWorld Dig 2 را در سال 2017 دریافت کرده است.

گالری

Thunderful این بازی را به عنوان بخشی از اولین ارائه SteamWorld Telegraph خود معرفی کرد. مدیر فرنچایز SteamWorld، Brjánn Sigurgeirsson، گفت که ارائه دیگری از تلگراف در اواخر امسال با اخبار بیشتر SteamWorld در مورد حداقل برخی از سه بازی SteamWorld دیگر که در حال حاضر در حال توسعه هستند، ارائه خواهد شد. Sigurgeirsson بر تولید SteamWorld Build نظارت دارد و این بازی از The Station، یک استودیوی تحت مالکیت Thunderful که قبلاً آثار هنری و دارایی‌هایی را برای بازی‌های مختلف LittleBigPlanet تولید کرده است، می‌آید.

به عنوان مغز متفکر یک شهر معدنی SteamWorld، شما مسکن ایجاد می کنید و برای شهروندان خود غذا تهیه می کنید و از سرگرمی آنها اطمینان می دهید. در همین حال، برای کاوش در یک معدن متروکه قدیمی، در جستجوی فناوری باستانی که می تواند جامعه نوپای شما را از عذاب حتمی نجات دهد، باید به زیرزمین بروید. سنگ معدن و سایر منابع را در زیر زمین جمع آوری کنید و از آنها برای ساختن شهر خود در بالای زمین استفاده کنید، با هدف نهایی ترک سیاره به طور کامل.

تحریریه مجله بازی یک گیمر