اولین تصویر رسمی از مدز میکلسن در ایندیانا جونز 5 منتشر شد

فیلم ایندیانا جونز 5 برای 30 ژوئن 2023 (9 ژوئیه 1402) برنامه ریزی شده است. هم جان ویلیامز او برای ساخت موسیقی متن فیلم جدید ایندیانا جونز بازخواهد گشت.

هریسون فورد مثل ایندیانا جونز، پل فیبی والر به عنوان قهرمان زن، مادز میکلسن، آنتونیو باندراس، توماس کرچمن، بوید هالبروک، شانتی رنه ویلسون و توبی جونزاز جمله بازیگرانی هستند که در فیلم ایندیانا جونز 5 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. جیمز منگولد او با سابقه کارگردانی آثاری مانند Walk the Line، Logan و Ford v Ferrari، کارگردانی ایندیانا جونز 5 را بر عهده دارد که در واقع جایگزین آن شده است. استیون اسپیلبرگ او پیش از این 4 قسمت قبلی فیلم ایندیانا جونز را کارگردانی کرده بود.

بوید هالبروک در نقش شرور ایندیانا جونز 5

دکتر فولر در واقع یک دانشمند سابق آلمان نازی است که پس از جنگ جهانی دوم با دولت ایالات متحده در پروژه سفر به ماه کار کرد و او در پرتاب انسان به ماه در سال 1969 نقش اساسی داشت. فیلم ایندیانا جونز در دهه 1960 در شهر نیویورک رخ می دهد. در دومین تصویر جدید از فیلم 5 ایندیانا جونز، بوید هالبروک را در نقش کلاببر می بینیم که یکی دیگر از شخصیت های شرور و منفی قسمت پنجم فیلم ایندیانا جونز است:

مجله امپایر شماره جدید خود را منتشر کرد ایندیانا جونز 5 به او تقدیم شد و به تازگی تصویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار را منتشر کرده است. حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از فیلم Indiana Jones 5 منتشر شده است که در این قسمت شاهد حضور شخصیت های جدید هستیم. مجله امپایر دو تصویر جدید دیگر از فیلم ایندیانا جونز 5 به اشتراک گذاشته است که در تصویر اول مادز میکلسن را در نقش دکتر فولر شخصیت منفی و شرور این فیلم می بینیم:

بخوانید  این دو گوشی شیائومی نفس را در سینه اپل و سامسونگ حبس می‌کنند [تماشا کنید]
مدز میکلسن در نقش شرور ایندیانا جونز 5

به تازگی دو اسکرین شات جدید از ایندیانا جونز 5 منتشر شده است که برای اولین بار می توان مدز میکلسن و بوید هالبروک را در آنها دید.