کنترلر سوئیچ Nitro Deck+ جدید به عنوان یک سوئیچ داک قابل حمل دو برابر می شود

CRKD در حال راه اندازی یک نسخه جدید و بهبود یافته از کنترلر Nitro Deck Switch خود به نام Nitro Deck+ است، لوازم جانبی که به عنوان یک داک Switch قابل حمل عمل می کند.

مانند مدل اصلی، Nitro Deck+ تک تکه ای است که صفحه نمایش OLED سوئیچ یا سوئیچ شما را در خود جای می دهد و جایگزین Joycons می شود. برخلاف بسیاری دیگر از کنترلرهای سوئیچ شخص ثالث، از طریق درگاه USB-C در پایین کنسول به سوییچ متصل می شود، به این معنی که زمان پاسخگویی بهتری را در مقایسه با سایر کنترلرهایی که به اتصالات بی سیم متکی هستند، ارائه می دهد.

Nitro Deck + مشکی روشن و سفید روشن
Nitro Deck + مشکی روشن و سفید روشن

مزیت بزرگ Nitro Deck+ پشتیبانی از خروجی HDMI از طریق درگاه USB-C است، بنابراین می‌توانید سوئیچ را در حالت Docked قرار دهید بدون اینکه مجبور باشید آن را از Nitro Deck+ جدا کنید. برای آسان‌تر کردن کارها، یک کابل USB-C به HDMI در جعبه دارد.

سایر ویژگی‌های بهبود یافته Nitro Deck+ شامل چیدمان متقارن کنترلر، دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی اضافی، عملکرد بیرون راندن برای حذف آسان‌تر صفحه نمایش، و صدا زدن بهتر است. Nitro Deck+ همچنین شامل تمام ویژگی‌های مدل استاندارد Nitro Deck می‌شود، از جمله:

  • چوب های ضد رانش جلوه هال با رویه های چوبی قابل تعویض
  • دکمه های عقب قابل برنامه ریزی
  • گذرگاه شارژ USB-C تا بتوانید سوئیچ خود را هنگام بازی با دست شارژ کنید
  • حساسیت ماشه قابل تنظیم
  • پشتیبانی از ژیروسکوپ و رامبل
  • حالت توربو
  • پشتیبانی از بلوتوث

Nitro Deck+ با قیمت 70 دلار در پایان آوریل عرضه خواهد شد. برای پیش‌سفارش در رنگ‌های مشکی روشن و سفید روشن در فروشگاه آنلاین CRKD موجود است. انتظار داریم پیش‌سفارش‌ها در آمازون نیز قبل از عرضه در دسترس باشد.

بخوانید  بررسی بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection

اگر نمی‌خواهید آنقدر برای Nitro Deck+ منتظر بمانید، Nitro Deck اصلی در آمازون در بسته‌ای با تخفیف موجود است که شامل Nitro Deck در رنگ‌های مختلف و همچنین کیف حمل است. خروجی HDMI و سایر موارد افزودنی Nitro Deck+ را از دست خواهید داد، اما اگر می‌خواهید یک دسته کنترل‌کننده رده بالا برای سوئیچ یا سوئیچ OLED خود داشته باشید، مدل اصلی همچنان انتخاب خوبی است.

دسته های کنترل کننده سوئیچ نیترو دک

در کنار Nitro Deck+، CRKD همچنین یک کنترلر بی‌سیم جدید Neo S را با ویژگی‌های مشابه Nitro Deck، از جمله چوب‌های شست قابل تعویض، دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی پشت، کنترل‌های ژیروسکوپی و موارد دیگر معرفی کرد. این با نینتندو سوییچ، کامپیوتر و موبایل سازگار است. کنترلر Neo S در پایان ماه آوریل با قیمت 50 دلار با 9 رنگ، از جمله سه رنگ طراحی شده توسط طراح گرافیک POPeART، عرضه خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر