به نظر می رسد Age Of Empires Mobile در ماه آگوست راه اندازی شود

World's Edge و گروه TiMi Studio اولین جزئیات بازی Age of Empires Mobile را برای iOS و اندروید فاش کردند. این ورودی شامل محبوب‌ترین مکانیک‌های گیم‌پلی سری، مانند ساخت پایه و نبردهای PvP است. همچنین دارای کنترل های مخصوص موبایل برای بهینه سازی تجربه خواهد بود.

اگرچه Age of Empires Mobile هنوز تاریخ عرضه ای ندارد، اما صفحه iOS آن می گوید: “منتظر می شود 19 آگوست 2024”. این بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا از بین حاکمان مختلف تاریخی مانند شاه آرتور، ژان د آرک، جولیوس سزار، لئونیداس اول و ملکه سبا انتخاب کنند. هر رهبر استعدادهای خود را دارد و مهم است که یاد بگیرید چگونه آنها را برای مسابقات PvP و PvE هم افزایی کنید.

برایدن فن، مدیر کل گروه استودیو TiMi در بیانیه‌ای مطبوعاتی توضیح داد: «ما با بازی Age of Empires روی رایانه‌های شخصی خود بزرگ شدیم و معتقدیم که می‌توانیم تجربه‌ای جدید اما به همان اندازه هیجان‌انگیز را با Age of Empires Mobile به گیمرهای موبایل ارائه کنیم. بازیکنان از سراسر جهان می‌توانند امپراتوری‌های بزرگ بسازند، اتحاد تشکیل دهند و علیه یکدیگر بجنگند تا ثابت کنند چه کسی بهترین است.»

TiMi در گذشته تجربه‌های تلفن همراه را برای فرنچایزهای AAA مانند Call of Duty Mobile و Pokémon Unite توسعه داده است. World's Edge در سال 2019 برای نظارت بر توسعه بازی‌های Age of Empire دیگر استودیوهای شریک به جای توسعه دقیق آنها تأسیس شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Prison Architect 2 Preorders Are Discounted At Fanatical