فیلم ناروتو لایو اکشن از کارگردان شانگ چی و استودیو Borderlands

به نظر می رسد که فیلم لایو اکشن ناروتو در حال شتاب گرفتن است، زیرا Destiny Daniel Cretton، کارگردان شانگ چی، کارگردانی آن را برعهده گرفته است. به گزارش هالیوود ریپورتر، کرتون کارگردانی این فیلم را برای لاینزگیت برعهده دارد که در پشت فیلم آینده Borderlands نیز حضور دارد.

ماساشی کیشیموتو، خالق ناروتو، پس از گذراندن مدت زمانی با هم در توکیو، قرارداد کرتون را به عنوان کارگردان امضا کرد. کیشیموتو گفت: «پس از لذت بردن از فیلم‌های دیگر او و درک اینکه نقطه قوت او خلق درام‌های محکم درباره مردم است، متقاعد شدم که کارگردان دیگری برای Naturo وجود ندارد.

کیشیموتو اضافه کرد: “در ملاقات با Destin، من همچنین متوجه شدم که او کارگردانی باز است، مایل به پذیرش نظرات من است و مطمئن است که ما می توانیم با هم در روند تولید همکاری کنیم.”

فیلم ناروتو سالهاست که در حال ساخت است، اما همانطور که اغلب در هالیوود اتفاق می افتد، تولید متوقف شده است. این پروژه اکنون دوباره روی میز است، اما مثل همیشه، هیچ تضمینی وجود ندارد که واقعاً انجام شود.

ناروتو داستان اوزوماکی ناروتو را روایت می‌کند، پسر جوانی که مردم دهکده‌اش از او دوری می‌کنند، زیرا او کشتی روباه شیطان افسانه‌ای نه دم است که سال‌ها پیش دنیا را به وحشت انداخت.

ناروتو در حال حاضر یک سریال موفق است. به عنوان یک مانگا، از زمان انتشار سریال خود در سال 1999 یکی از محبوب ترین ها باقی مانده است و اغلب در سه نمودار برتر در کنار One Piece و Bleach قرار می گیرد. همچنین باعث پیدایش فیلم‌های انیمیشن، بازی‌های ویدیویی و سایر محصولات مشتق شده است.

بخوانید  چگونه ریچل برازناهان برای میراث سوپرمن آماده می شود

هنوز برای فیلم ناروتو زود است و هنوز خبری در مورد انتخاب بازیگران یا تاریخ اکران آن وجود ندارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر