چگونه ریچل برازناهان برای میراث سوپرمن آماده می شود



ریچل برازناهان نقش لوئیس لین را در فیلم ابرقهرمانی آینده سوپرمن میراث بازی می کند. او چگونه آماده شده است؟ او گفت سرگرمی هفتگی که برای وارد شدن به ذهنیت روزنامه نگاری مانند لوئیس لین، وقت خود را با روزنامه نگاران واقعی می گذراند.

او گفت: «در حال حاضر در حال تعقیب دوستان روزنامه نگارم هستم. “من فقط سعی می کنم کمی عمیق تر بفهمم که این طرز فکر چگونه کار می کند.”

ستاره خانم شگفت انگیز مایزل ادامه داد که او از طرفداران پر و پا قرص نسخه لوئیس لین مارگوت کیدر از فیلم های سوپرمن با کریستوفر ریو بود.

او گفت: «به هر حال زن زیادی در این جهان ها وجود ندارد. دیدن شخصی روی پرده سینما که به اندازه من به عنوان یک زن جوان جاه طلب بود، خوب بود.

از بازیگران Superman Legacy نیز می توان به دیوید کورنزوت در نقش سوپرمن و نیکلاس هولت در نقش لکس لوتر اشاره کرد. جیمز گان، رئیس استودیو دی سی، نویسندگی و کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. برازناهان قبلاً توضیح داده بود که تیم اصلی افرادی که روی فیلم کار می‌کنند برای سوپرمن «کلاً هول‌ها» بودند.

فیلمبرداری در مارس 2024 آغاز می شود و هیچ کس نباید انتظار دیدن تریلر Superman Legacy را تا سال 2025 داشته باشد، یعنی همان سالی که فیلم اکران می شود.

در دیگر اخبار سینمای دی سی، گان اخیراً گفت که دوست دارد دوباره با مارگوت رابی در پروژه دیگری از دی سی کار کند، پس از اینکه بازیگر استرالیایی پیشنهاد کرد که ممکن است با هارلی تمام شود.

بخوانید  فیلم جدید دنیای ژوراسیک کارگردان خود را از دست داد