فیلم جدید دنیای ژوراسیک کارگردان خود را از دست داد


مذاکرات یونیورسال پیکچرز با دیوید لیچ برای کارگردانی فیلم جدید دنیای ژوراسیک به شکست انجامید، بنابراین فیلم دیگر کارگردانی ندارد.

قسمت جدید فیلم دنیای ژوراسیک در حال ساخت است و هم اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیوناین فیلم به کارگردانی جدید نیاز دارد. ددلاین گزارش داد که یونیورسال پیکچرز در حال مذاکره با دیوید لیچ، کارگردان اتمی بلوند، ددپول 2 و قطار بولت است که پیش از این با یونیورسال در فیلم های Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw و The Fall Guy کار کرده است. لیچ دیگر قسمت بعدی دنیای ژوراسیک را کارگردانی نخواهد کرد.

دیوید لیچ

منابع نزدیک به پروژه می گویند که لیچ و یونیورسال در این پروژه تفاوت های خلاقانه ای داشتند و تصمیم گرفتند راه خود را از هم جدا کنند. یونیورسال اکنون به دنبال استخدام یک کارگردان جدید برای این پروژه است، که یکی از داغ ترین پست های کارگردانی در سال 2024 خواهد بود. در حال حاضر، هیچ نامی در مورد پروژه منتشر نشده است. دیوید کپ قرار است فیلمنامه فیلم جدید دنیای ژوراسیک را بنویسد.

کاپ پیش از این فیلمنامه های پارک ژوراسیک و پارک ژوراسیک: دنیای گمشده را نوشته است که هر دو توسط استیون اسپیلبرگ کارگردانی شده اند. فرانک مارشال، یکی از تهیه کنندگان کهنه کار هالیوود و سه گانه دنیای ژوراسیک، به عنوان تهیه کننده در کنار پاتریک کراولی، یکی دیگر از پیشکسوتان سریال ژوراسیک بازمی گردد.

فیلم جدید دنیای ژوراسیک قرار است در تاریخ 2 ژوئیه 2025 اکران شود. علاوه بر این، اسپیلبرگ که دو قسمت اول فیلم پارک ژوراسیک را کارگردانی کرد، به عنوان تهیه کننده اجرایی در فیلم جدید دنیای ژوراسیک از طریق Amblin Entertainment حضور خواهد داشت.

بخوانید  گودزیلا منهای یک موفقیت بزرگی در باکس آفیس جهانی داشت
تحریریه مجله بازی یک گیمر