گودزیلا منهای یک موفقیت بزرگی در باکس آفیس جهانی داشت


فروش جهانی گودزیلا منهای یک از مرز 100 میلیون دلار عبور کرد تا این فیلم رسما به موفقیتی تاریخی تبدیل شود.

فیلم Godzilla Minus One مورد تحسین منتقدان و تماشاگران قرار گرفته است و اکنون یکی از تحسین برانگیزترین آثار سال 2023 است. اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیون، جدیدترین فیلم ژاپنی گودزیلا به موفقیت بزرگ دیگری دست یافت. فروش جهانی گودزیلا منهای یک رسما از مرز 100 میلیون دلار عبور کرد که در عین موفقیت رکورد، اکنون یکی از پرفروش ترین فیلم های ژاپنی زبان تاریخ سینماست.

در همین حال، فروش گودزیلا منهای یک در آمریکای شمالی از مرز 50 میلیون دلار عبور کرد و به ششمین فیلم پرفروش اکشن خارجی زبان در باکس آفیس آمریکای شمالی تبدیل شد و از هزارتوی پان ساخته گیلرمو دل تورو پیشی گرفت. همچنین فیلم گودزیلا Minus One که اکنون بیش از 51 میلیون دلار در باکس آفیس آمریکای شمالی فروخته است، اولین فیلم خارجی زبان از زمان اکران فیلم Parasite در سال 2019 شد، با احتساب فروش در ایالات متحده از مرز 50 میلیون دلار. .

فیلم گودزیلا منهای یک به کارگردانی و نویسندگی تاکاشی یامازاکی است که پیش از این روی جلوه های ویژه فیلم شین گودزیلا کار کرده و همچنین روی جلوه های ویژه فیلم جدید گودزیلا نیز کار کرده است. ریونوسکه کامیکی، مینامی هامابه، یوکی یامادا، هیدتاکا یوشیکا، ساکورا آندو، ساساکی کورانوسوکه و مونتاکا آئوکی از جمله بازیگران حاضر در فیلم گودزیلا منهای یک هستند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  فاش شدن جزئیاتی از بازی AAA جدید بلیزارد | از مبارزات اول شخص تا سیستم ساخت و ساز