سه شخصیت Elden Ring فیگورهای کلکسیونی جدیدی دریافت می کنند


سه چهره جدید Elden Ring به خط SH Figuarts Minis Bandai Namco می‌پیوندند، از جمله جادوگر چهار دست مورد علاقه همه رانیسرپرست او نیمه گرگو Malenia Blade of Miquella. مجموعه‌های جدید قرار است اواخر امسال با قیمت 30 دلار عرضه شوند، از 15 می با Malenia و Blaidd شروع می‌شوند و چند ماه بعد در 30 اکتبر عرضه خواهند شد. هر سه رقم برای پیش‌سفارش در Amazon و Entertainment Earth در دسترس هستند.

فیگورهای مینیاتوری Malenia، Blaidd و Ranni SH
فیگورهای مینیاتوری Malenia، Blaidd و Ranni SH

Elden Ring SH Figuarts Mini را پیش‌سفارش می‌کند

  • پیش خرید Malenia، Blade of Miquella SH Figuarts Mini – 30 دلار
  • پیش خرید Half-Wolf SH Figuarts Mini – 30 دلار
  • پیش خرید Ranni the Witch SH Figuarts Mini – 30 دلار

شکل Malenia Blade of Miquella 4.1 اینچ قد دارد و دارای یک پایه نمایشگر، دو بازوی مستقیم جداشدنی است که یکی از آنها تیغه منحنی نمادین او را نگه می دارد که میلیون ها بازیکن را ناکام گذاشته است.

شکل 3.9 اینچی بلید شامل یک پایه و شمشیر سلطنتی عظیم او است که می توان آن را به پشت فیگور وصل کرد یا در بازوی راست جداشدنی او نگه داشت.

رانی به لطف کلاه جادوگر نوک تیز و قابل تشخیص خود، قد 4.1 اینچ دارد. این فیگور با یک پایه نمایشگر و چندین تغییر بازوی قابل جدا شدن برای بازسازی برخی از ژست‌های او از بازی، از جمله حرکت دست دراز شده او هنگام پذیرش تلاش جانبی ارائه می‌شود.

چندین مجموعه دیگر Elden Ring نیز از Bandai Namco در دسترس هستند، از جمله SH Figuarts Minis شخصیت بازیکن. لکه دار (با پوشیدن زره Raging Wolf از بازی) و راهنمای آنها، ملینا. هر دو اکنون با قیمت 30 دلار در آمازون در دسترس هستند. همچنین یک فیگور 6 اینچی Festering Fingerprint Vyke با قیمت فقط 57 دلار (75 دلار) به فروش می رسد. در آمازون که دارای نسبت های 1:1 و مفصل بندی کامل است.

بخوانید  تبدیل Xenoblade Chronicles 3 به پرفروش‌ترین بازی دیجیتالی نینتندو سوییچ
مینی گرگ خشمگین، مینی ملینا و فیگور اثر انگشت فسترینگ وایک
مینی گرگ خشمگین، مینی ملینا و فیگور اثر انگشت فسترینگ وایک

اگر به دنبال کلکسیون های دیگر از فرنچایزهای فانتزی تاریک محبوب هستید، چندین فیگور بر اساس سری مانگا Berserk نیز برای پیش خرید در آمازون موجود است. Berserk الهام بخش جهان، داستان و کارگردانی هنری Elden Ring بود و شخصیت‌های هر دو سری با هم در یک قفسه عالی به نظر می‌رسند. و صحبت از مانگا، شما می توانید چنگ زدن به جلد اول مانگای حلقه الدن در حال اجرا این مجموعه فقط 9.80 دلار (13 دلار بود) و جلد دوم و سوم را در آمازون پیش خرید کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر