تریلر بازی Helldivers 2; تلاش برای نجات کهکشان


در بازی Helldivers 2 علاوه بر انجام ماموریت های داستانی با جامعه کاربری، می توانید با انجام ماموریت های تک نفره، جوایز بیشتری نیز دریافت کنید.

استودیوی بازی سازی Arrowhead شامل عناصر بسیاری از نسخه اول Helldivers مانند Friendly Fire و Stratagems در ادامه این بازی بود و علاوه بر آن Galactic War که مانند Galactic Campaign از نسخه اول عمل می کند، در Helldivers 2 وجود خواهد داشت. در این جنگ کهکشانی، بازیکنان به مکان‌های مختلف سفر می‌کنند و با داشتن یک ناوشکن ابری با تهدیدات ابرهای زمینی مواجه می‌شوند.

دو نوع سفارش در این بازی وجود دارد: سفارشات اصلی که داستان بازی را پیش می برد و همه افراد جامعه Helldivers را درگیر می کند و سفارشات شخصی که می توانند به تنهایی یا با گروه شما انجام شوند. در دستورات شخصی بازیکنان باید با استراتژی های خاص دشمنان را نابود کرده و پاداش دریافت کنند.

عملیات شامل سه ماموریت با اهداف مختلف، از جمله جستجوی کدهای هسته ای، انجام حمله و از بین بردن دشمنان است. بازیکنان همچنین می توانند با انجام ماموریت های فرعی جوایز بیشتری دریافت کنند. Helldivers 2 در تاریخ 19 بهمن (8 فوریه) برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

دانلود ویدیو آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تایید عرضه بازی System Shock 2: Enhanced Edition برای کنسول های نسل جدید