تایید عرضه بازی System Shock 2: Enhanced Edition برای کنسول های نسل جدید


استودیو نایت‌دایو همزمان با پخش تریلر گیم‌پلی جدید System Shock 2: Enhanced Edition تایید کرد این بازی برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | سری اس عرضه خواهد شد.

با اعلام رسمی استودیو نایت‌دایو، بازی System Shock 2: Enhanced Edition برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | سری اس عرضه خواهد شد. این ریمستر بازی نقش‌آفرینی کلاسیک و ترسناک سال ۱۹۹۹ با استفاده از موتور KEX استودیو نایت‌دایو به‌طور کامل برای پلتفرم‌های مدرن بازسازی شده که از رزولوشن 4K با نرخ‌فریم ۱۲۰ هم پشتیبانی می‌کند.

در توضیحات این بازی آمده: «System Shock 2: Enhanced Edition نه‌تنها از نظر بصری خیره‌کننده‌ترین نسخه بازی است، بلکه باثبات‌ترین آن‌ها هم است و باگ‌های بی‌شماری از نسخه اصلی پی‌سی رفع شده‌اند. این بازی همچنین شامل ارتقاهایی به نسخه کوآپ مولتی‌پلیر محبوب هم می‌شود و به‌طور رسمی از محتوای ساخته شده توسط طرفداران پشتیبانی می‌کند. همه جنبه‌های بازی برای ارائه بهترین تجربه ممکن به طرفداران و بازیکنان جدید بهینه شده‌اند». می‌توانید در ادامه تریلر گیم‌پلی جدید بازی را تماشا کنید.

لینک دانلود از آپارات

وقایع سیستم شاک دو ۴۲ سال بعد نسخه اصلی رخ می‌دهند و شودان و ارتش جهش‌یافته‌های او سفینه فضایی ون براون را آلوده کرده‌اند. بازیکنان در نقش سربازی با افزونه‌های سایبرنتیک که از خواب سرد بیدار شده، قرار می‌گیرند. در حین کاوش در این سفینه متروکه باید همزمان با مبارزه با هیولاهای شودان، مهارت‌های خود را ارتقا دهید.

بازی System Shock 2: Enhanced Edition در تاریخ نامشخصی برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

بخوانید  فیلم و سریال جدید برای دانلود آذر 1402
تحریریه مجله بازی یک گیمر