فیلم و سریال جدید برای دانلود آذر 1402


در این مقاله قصد داریم تعدادی از مهم ترین فیلم ها و سریال هایی را که در آذرماه 1402 به دست ما می رسد و شما می توانید در همان روز آنها را تماشا کنید، معرفی کنیم.

به جرأت می توان گفت که آبان ماه بسیار خوبی برای ما علاقمندان به فیلم و سریال بود. به خاطر فیلم ها و سریال های بسیار جذاب پخش شده در آن ماه. فیلم Oppenheimer and The Killer و از طرفی فصل جدید سریال Fargo و قسمت آخر انیمه Attack On Titan و …. این ماه چیزهای خوب و جذاب کم نداره… درسته که به سطح ماه قبل نمیرسه ولی بازم خوبن و ما رو ناامید نکردن.

برای حمایت از کانال فیلمازی این ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

اگرچه این ماه خبری از انیمه نیست، اما نتفلیکس سریال جدیدی دارد که می تواند تا حدودی دل انیمه دوستان را راضی کند. این ماه بردلی کوپر را داریم، ناتالی پورتمن، نیکول کیدمن و هیو جکمن را داریم، Chicken Run را داریم، سریال اقتباسی از یک مجموعه کتاب بسیار محبوب و چند سری جدید و باحال دیگر داریم. بنابراین بهتر است هر چه زودتر این آثار جذاب ارائه شود.


فیلم های آذر

ناتالی پورتمن و جولیان مور در ماه می دسامبر

1- فیلم می دسامبر

فیلم می دسامبر

تاریخ پخش: 10 دسامبر

گفتم این ماه ناتالی پورتمن را داریم. به لطف این فیلم بود که او با جولیان مور همبازی شد. ناتالی پورتمن در نقش بازیگری به نام الیزابت که به جورجیا سفر می کند تا با زنی به نام گریسی آشنا شود و داستان زندگی او را یاد بگیرد. چرا الان چون قرار است نقش این زن را در یک فیلم بازی کند. فرق این زن با دیگرانی که می خواهند درباره او فیلم بسازند چیست؟ ماجرا به 20 سال پیش برمی گردد که زن و مردی با اختلاف سنی زیاد با هم ازدواج کردند و این خبر تیتر اول روزنامه ها و مجلات شد. گفته می شود این فیلم تا حدی از داستان زنی به نام مری کی لتورنو الهام گرفته شده است. معلم آمریکایی که در سال 1997 به دو مورد تعرض درجه دوم به یک کودک 12-13 ساله اعتراف کرد… حتی اگر بعد از چند سال این دو نفر با هم ازدواج کنند!


Leave the World Behind با ایتان هاوک و جولیا رابرتز، اثر جدید سام اسماعیل (خلق سری آقای روبات) و یکی از موردانتظارترین فیلم های سال 2023

2- دنیا را پشت سر بگذار

پشت سر گذاشتن دنیا از فیلم

تاریخ پخش: 17 دسامبر

در 17 آذر یک فیلم مشترک از جولیا رابرتز، ماهرشالا علی و اتان هاوک داریم که دوباره از نتفلیکس پخش می شود و ژانری ترسناک و روانی دارد. فیلم Leave the World Behind بر اساس رمانی به همین نام منتشر شده در سال 2020 ساخته شده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: تعطیلات و سفر یک خانواده به لانگ آیلند توسط دو غریبه قطع می شود که برای آنها خبر قطعی مرموز برق هر چه زمان بیشتر می گذرد، خطر برای شخصیت های داستان ما بیشتر می شود. بنابراین، این دو خانواده باید هر چه زودتر تصمیم بگیرند که چگونه از این بحران احتمالی جان سالم به در ببرند. این هم در شرایطی که هر کدام درگیر جایگاه خود در این دنیای در حال فروپاشی هستند! این فیلم توانست نظر اولیه منتقدان را تا حد قابل قبولی به خود جلب کند و نمرات نسبتا خوبی را به دست آورد.


تلاش جینجر برای نجات دخترش در انیمیشن Chicken Escape 2

3- فیلم Chicken Escape: The Rise of Nugget

فیلم Chicken Run: Dawn of the Nugget

بخوانید  Like A Dragon Gaiden Everything To Know

تاریخ پخش: 24 دسامبر

پس از 23 سال، دنباله انیمیشن Chicken Run در 24 دسامبر اکران خواهد شد. داستان از این قرار است که جینجر پس از فرار موفق اما خطرناک و جسورانه اش از مزرعه توییدی، سرانجام مکان ایده آل خود را پیدا می کند. جزیره ای آرام که پناهگاهی برای پرندگان فراهم می کند و تمام گروه پرندگان می توانند در کنار هم در صلح و آرامش زندگی کنند. بدون اینکه طبق معمول توسط انسان ها تهدید شود. اما طولی نمی کشد که زندگی رویایی جینجر تهدید می شود و به پایان می رسد. البته این خطر نه تنها زنجبیل را تهدید می کند، بلکه کل جمعیت پرندگان با یک تهدید جدید و خطرناک روبرو هستند. توسط یک دشمن آشنا هدایت می شود. جینجر و بقیه اعضای تیم که مصمم هستند از آزادی خود محافظت کنند، تصمیم می گیرند درگیر شوند. حتی اگر برای رسیدن به هدفشان خیلی چیزها را پشت سر بگذارند.


جنا اورتگا با نوشیدنی در مهمانی در Finestkind

4- بهترین فیلم

بهترین فیلم

تاریخ پخش: 24 دسامبر

علاوه بر سرویس استریم نتفلیکس، پارامونت پلاس یک فیلم خوب و جدید نیز دارد که در 24 دسامبر اکران می شود. فیلمی ترسناک، جنایی و درام با بازی جنا اورتگا و تامی لی جونز. داستان این فیلم حول محور دو برادر است که رابطه سرد و دوری دارند و با یک سندیکای جنایتکار در بوستون سر و کار دارند. اما این توافق به آن سادگی که به نظر می رسد نیست. معامله ای که این دو برادر با این وصلت انجام می دهند نه تنها خطرات بزرگی را برای خود به همراه دارد، بلکه پدر و زن جوان ناشناس را نیز به خطر می اندازد. در سال 2018، زمانی که این پروژه اعلام شد، قرار بود جیک جیلنهال، انسل الگورت و زندایا به ایفای نقش بپردازند. اما متأسفانه زمانی که ساخت این فیلم به دست پارامونت افتاد، امکان حضور آنها نیز مسدود شد.


خندیدن کری مولیگان و بردلی کوپر در صحنه سیاه و سفید از استاد نتفلیکس
5- استاد فیلم

استاد فیلم

بخوانید  تاریخ انتشار بازی Luigi's Mansion 2 HD با انتشار تریلر اعلام شد

تاریخ پخش: 29 دسامبر

آذر ماه را با جدیدترین فیلم بردلی کوپر به نام ماسترو به پایان خواهیم رساند که ژانری بیوگرافی دارد و درباره آهنگساز و رهبر ارکستر لئونارد برنشتاین است و رابطه این نوازنده و همسرش را نشان می دهد. کری مولیگان، مت بومر و مایا هاوک نیز در این فیلم ایفای نقش می کنند که در تاریخ 29 دسامبر مجدداً در نتفلیکس نمایش داده می شود. این دومین فیلمی است که بردلی کوپر علاوه بر بازیگری، کارگردانی آن را نیز بر عهده داشته است. او پیش از آن فیلم A Star Is Born را کارگردانی کرد. نکته جالب در مورد این فیلم این است که پیش از این که این پروژه اعلام شد قرار بود یا مارتین اسکورسیزی یا استیون اسپیلبرگ آن را کارگردانی کنند. مارتین اسکورسیزی که از کارگردانی این فیلم برای ساخت ایرلندی امتناع ورزید و استیون اسپیلبرگ پس از دیدن فیلم قبلی بردلی کوپر به کوپر خود کارگردانی این فیلم را پیشنهاد دادند. در نهایت داستان از این قرار است: این دو کارگردان بزرگ با اینکه کارگردانی این فیلم را نپذیرفتند اما به عنوان تهیه کننده در پروژه حضور داشتند.


سریال نوامبر

رقبای سری بازی Squid: The Challenge شوکه شدند

1- سری بازی های ترکیبی: چالش

بازی Squid: The Challenge سری

تاریخ پخش: 1 دسامبر

آیا سریال کره ای Squid Game “The Real Game Begins” را به خاطر دارید؟ این مسابقه واقعی است که در اول آذر از نتفلیکس پخش می شود. اگر از سری بازی Squid Game خوشتان آمد یا دوست دارید نمایش های مسابقه ای تماشا کنید، این سریال را به هیچ وجه از دست ندهید. این مسابقه تلویزیونی دارای 10 قسمت است و به سبک سریال Squid Game ساخته شده است. 456 بازیکن برای کسب جایزه 4.560 میلیون دلاری وارد مسابقات شدند. جالب است بدانید جایزه ای که برای این مسابقه دادند بزرگترین جایزه تاریخ مسابقات تلویزیونی و نمایش های واقعیت است که در نهایت به یک نفر تعلق می گیرد. رکورد قبلی The Million Second Quiz بود که در نهایت برنده جایزه 2.600 میلیون دلاری توسط اندرو کراویس شد. در هر مجموعه از بازی‌های این رقابت، هر بازیکن در موقعیت‌هایی قرار می‌گیرد که محدودیت‌هایش به چالش کشیده می‌شود و باید از خود بپرسند که تا کجا حاضرند برای پیروزی پیش بروند.


هیو جکمن و نیکول کیدمن در فیلم دوردست

2- سریال دور

سریال Downs Faraway

بخوانید  GTA 6 روی کامپیوتر موجود نیست! | اخبار غیر متظره، اخبار جنجالی

تاریخ پخش: 5 دسامبر

قبل از کشف سریال دوردست با نیکول کیدمن و هیو جکمن که در 5 دسامبر پخش خواهد شد، باید به سال 2008 برگردیم، سالی که فیلم استرالیا ساخته باز لورمن اکران شد. این اولین اثری بود که هیو جکمن و نیکول کیدمن با هم بازی کردند. اما خوشبختانه، این سریال دور از دسترس، این آخرین فرصت خود را برای بازی مشترک نداشت. The Faraway Series در واقع نسخه طولانی تری از همین فیلم استرالیایی است که قرار است در قالب یک سریال محدود 6 قسمتی منتشر شود. داستان این سریال حول محور یک اشراف انگلیسی به نام سارا اشلی است که برای مقابله با شوهر سرکش خود و فروش مزرعه ای از این سوی دنیا به آن سوی دنیا سفر می کند. اما ماجراهای مختلفی پیش روی این زن قرار می‌گیرد که بارها او را به چالش می‌کشد و او را مجبور می‌کند تا برای محافظت از مزرعه‌اش از خطر خرید سخت تلاش کند.


پرسی جکسون، گروور آندروود و آنابث چیس با هم در ساحل در سریال پرسی جکسون و المپیک

3- سریال Percy Jackson and the Olympians

سریال پرسی جکسون و المپیک

تاریخ پخش: 29 دسامبر

نمی‌دانم شخصیت پرسی جکسون را می‌شناسید یا نه، اما کسانی که سال‌ها مجموعه کتاب‌های مربوط به این شخصیت را می‌خوانند، منتظر پخش این سریال هستند. اما بالاخره انتظار به پایان رسید و پخش سریال پرسی جکسون از 29 دسامبر آغاز خواهد شد. داستان اصلی این سریال فانتزی حول محور یک شبه خدای 12 ساله به نام پرسی جکسون است که متهم به جنایتی بزرگ است. زئوس، خدای یونانی، پرسی را به دزدیدن مرکز توجه او متهم کرد. ریک ریوردان که خودش این سری از شخصیت ها و کتاب ها را خلق کرده است، ساخت این سریال را نیز بر عهده داشته است. بنابراین طرفداران این مجموعه کتاب می توانند با خیال راحت ماجراهای شخصیت های مورد علاقه خود را بدون نگرانی از تغییرات عجیب و غریب در داستان ببینند. این سریال که در 8 قسمت تشکیل شده بود، ابتدا قرار بود اوایل سال 2024 پخش شود.

سریع به سریال دیگری اشاره کنم که دیدن آن ضرری ندارد. سریال انیمه Onmyoji در تاریخ 7 دسامبر در نتفلیکس پخش خواهد شد. سریال طفره زن هنرمند ما این ماه را داریم که از 8 دسامبر شروع می شود. همینطور در 8 دسامبر، فصل سوم سریال Slow Horses هم در راه است و فصل دوم دکتر مرگ که 30 آذر پخش می شود. اگر این سریال ها را دوست دارید، تاریخ ها را به خاطر بسپارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر