کریستوفر نولان فیلم جدید جیمز باند را کارگردانی نخواهد کرد


کریستوفر نولان در مصاحبه اخیر خود تایید کرد که فیلم جدید جیمز باند را کارگردانی نخواهد کرد و شایعات دروغ است.

در حال حاضر شایعات زیادی درباره فیلم جدید جیمز باند وجود دارد و یکی از این شایعات این است که فیلم بعدی جیمز باند به کارگردانی کریستوفر نولان ساخته خواهد شد. اکنون مطابق با اخیرا اخبار سینما و تلویزیوناین کارگردان بریتانیایی به این موضوع واکنش نشان داد. کریستوفر نولان در مصاحبه با آسوشیتدپرس شایعات مبنی بر کارگردانی فیلم بعدی 007 را تکذیب کرد و گفت که این فیلم را کارگردانی نخواهد کرد و این شایعات دروغ است.

نولان در این مصاحبه تنها اعلام کرد که متاسفانه این شایعات صحت ندارد و او بیست و ششمین فیلم جیمز باند را کارگردانی نخواهد کرد. نولان اخیرا اوپنهایمر را کارگردانی کرده است که بیش از 950 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشته است. فیلم اوپنهایمر که شانس زیادی برای حضور در فصل جوایز دارد، توانست از بهترین عملکرد تجاری یک فیلم بزرگسال پس از دوران کرونا برخوردار شود.

دنیل کریگ و دیگر بازیگران شخصیت اصلی سری فیلم های جیمز باند

کریستوفر نولان او پیش از آن آثاری چون Inception، Following، Insomnia، The Prestige، Memento، The Dark Knight سه گانه، Interstellar، Dunkirk و Tenet را کارگردانی کرده بود، اما در حال حاضر اطلاعاتی از فیلم در دست است. بعدی او در دست نیست و حالا ما نمی دانیم. نمی دانم قرار است چه فیلمی را کارگردانی کند. با این حال، بسیاری انتظار دارند که فیلم بعدی او به زودی معرفی شود، اما او بارها علاقه خود را برای کارگردانی فیلمی از دنیای جیمز باند ابراز کرده است.

بخوانید  تاریخ انتشار انیمیشن Transformers به ​​تعویق افتاد

همچنین پس از اکران فیلم No Time To Die که آخرین نقش است دانیل کریگ در نقش جیمز باند بود، وضعیت سریال 007 نامشخص است و تهیه‌کنندگان فیلم عجله‌ای برای انتخاب بازیگر بعدی جیمز باند و همچنین سازندگان فیلم بعدی جیمز باند ندارند. در هر صورت، گروهی بر این باور بودند که آرون تیلور جانسون، بازیگر تنت، شانس بالایی برای بازی در نقش جیمز باند دارد، اما تاکنون چیزی به طور رسمی تایید یا تکذیب نشده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر