تاریخ انتشار انیمیشن Transformers به ​​تعویق افتاد

جاش کولیکارگردان انیمیشن Toy Story 4 که برای آن اسکار بهترین انیمیشن را دریافت کرد، کارگردانی انیمیشن Transformers One را بر عهده دارد و وظیفه نگارش فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده دارد. اندرو بارر و گابریل فراری که سابقه نگارش فیلمنامه Ant-Man and the Wasp را در کارنامه خود دارند. علاوه بر این، کریس همسورث، برایان تایری هنری، اسکارلت جوهانسون، کیگان مایکل کی، جان هام و لارنس فیشبرن صداپیشگی شخصیت‌های انیمیشن Transformers را بر عهده داشتند.

Transformers: Rise of the Beasts فیلم بعدی از سری Transformers است که Transformers 7 برای اکران در ۹ ژوئن برنامه ریزی شده است.

پارامونت پیکچرز در ارتباط با eOne و Hasbro در حال توسعه یک فیلم انیمیشن بر اساس سری Transformers هستند و چندی پیش مشخص شد که Transformers One قرار است در 19 ژوئیه 2024 اکران شود. اکنون در جدیدترین نسخه اخبار سینما و تلویزیونانیمیشن Transformers به ​​تعویق افتاده است. کمپانی پارامونت پیکچرز اعلام کرده است که انیمیشن Transformers One اکنون با تاخیری نزدیک به دو ماه در تاریخ 13 سپتامبر 2024 (23 سپتامبر 1403) اکران می شود.

Transformers One داستان جوان Optimus Prime با صداپیشگی کریس همسورث و مگاترون جوان با صداپیشگی برایان تایری هنری را دنبال می کند که از برادر به دشمنان قسم خورده تبدیل می شوند و فیلم بر روی رابطه بین این دو شخصیت تمرکز خواهد کرد. اسکارلت جوهانسون صداپیشگی الیتا و کیگان مایکل کی صداپیشگی Bumble Bee را در این انیمیشن بر عهده دارند. جان هام صداپیشگی Sentinel Prime و Laurence Fishburne صداپیشگی Alpha Trion در Transformers را بر عهده خواهند داشت.

بخوانید  اشاره احتمالی فیل اسپنسر به دستگاه استریم بازی شرکت مایکروسافت

در واقع، Transformers One قرار است یک هفته پس از اکران Beetlejuice 2 و Blade اکران شود و سپتامبر را به ماه شلوغی برای سینماها تبدیل کند. البته ممکن است Blade به دلیل اعتصاب نویسندگان تاخیر داشته باشد. استیون اسپیلبرگ انیمیشن اصلی Transformers را تولید کرده است.

پارامونت پیکچرز تغییر تاریخ اکران Transformers One را اعلام کرده و انتشار این انیمیشن را نزدیک به دو ماه به تاخیر انداخته است.