بهترین بازی های باب اسفنجی اندروید + لینک دانلود


باب اسفنجی شلوار مکعبی یکی از خاطره انگیزترین شخصیت های کارتونی آن دوران است که تقریباً هر شخصیتی را جذب کرده است. در این مقاله یک گیمر نگاهی خواهیم داشت به بهترین بازی های اندروید بر اساس این شخصیت جذاب.

خیلی بعید است که مخاطبان لبخندی روی صورت باب اسفنجی نبینند. این شخصیت دوست داشتنی در کنار دیگر شخصیت های دنیای بیکینی باتم همیشه با بیان داستان های جالب و خنده دار مخاطب را سرگرم می کند. تا به امروز بیش از 250 قسمت سریال انیمیشنی و چندین فیلم انیمیشن از دنیای باب اسفنجی ساخته و منتشر شده است که هر کدام مخاطبان را سرگرم کرده است. علاوه بر این موارد، بازی های ویدیویی مختلفی نیز پیرامون باب اسفنجی و دنیای بیکینی باتم ساخته شده است که برخی از آن ها نیز موفق بوده اند. حال در این مقاله یک گیمر قصد داریم مروری کوتاه بر بهترین بازی های موبایل باب اسفنجی داشته باشیم که برخی از آنها واقعا می توانند بازیکنان را سرگرم کنند. در ادامه مقاله با یک گیمر همراه باشید.


بهترین بازی های باب اسفنجی اندروید کدامند؟

  • باب اسفنجی شلوار مربعی بازی دیوانگی
  • باب اسفنجی – مجله آشپزی
  • باب اسفنجی شلوار مربعی BfBB
  • ماجراهای بیکار باب اسفنجی
  • ماجراهای باب اسفنجی: در جام جم

بازی SpongeBob Frenzy بازی اندروید

5. بازی باب اسفنجی دیوانگی

  • استودیو: Nickelodeon
  • قیمت: 3 دلار
  • سال انتشار: 2015

در قسمت اول به یکی از قدیمی ترین بازی های موبایل باب اسفنجی شلوار مربع می پردازیم. SpongeBob’s Game Frenzy مراحل و چالش های مختلفی را به بازیکنان ارائه می دهد که هر کدام از قسمت های مختلف مجموعه کارتونی باب اسفنجی الهام گرفته شده اند. بازیکنان در شروع بازی کار سختی را ندارند که فقط با گیم پلی آشنا شوند، بلکه پس از طی چند مرحله چالش های مختلفی پیش روی بازیکنان قرار می گیرد که برخی از آنها ممکن است برای بازیکنان مشکلاتی ایجاد کند. برخی از مراحل بازی شامل حل پازل است و در دیگر مراحل بازی، بازیکنان باید دشمنان خود را از بین ببرند. فضای شاد و رنگارنگ بازی شباهت زیادی به سریال های کارتونی دارد و این موضوع به راحتی می تواند طرفداران این سری را به خود جلب کند.

بازی اندروید Sponge Bob – Cooking Diary

4. بازی باب اسفنجی – مجله آشپزی

  • استودیو: Tilt Point
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: 2020

به جرات می توان گفت که رستوران مستر خرچنگ یکی از محبوب ترین رستوران های دنیای فانتزی است که می توانید برای سفارش یکی از این برگرهای دست ساز به شکل باب اسفنجی به آن دسترسی داشته باشید. بازی Sponge Bob – Cooking Diary بازیکنانی را در نقش باب اسفنجی قرار می دهد که باید مدیریت این رستوران را بر عهده بگیرند. در طول هر مرحله، ساکنان بیکینی باتم چندین سفارش می دهند و باید با استفاده از اشیاء مختلف که در مقابل مخاطب قرار می گیرند، سفارش آنها به سرعت آماده شود. گاهی باید برای مشتری یک همبرگر ساده تهیه کنید و گاهی برای یک سفارش باید چندین غذای مختلف را تهیه کنید. در نظر داشته باشید که زمان محدودی برای سفارش دارید و باید سفارشات را خیلی سریع تکمیل کنید. با امتیازاتی که در هر مرحله به دست می آورید، می توانید آیتم های جدیدی خریداری کنید یا محیط رستوران را گسترش دهید و سفارشی کنید.

دانلود بازی SpongeBob – Cooking Journal

گوگل پلی گوگل پلی را دانلود کنید

بازی اندروید باب اسفنجی BfBB

3. بازی باب اسفنجی BfBB

  • استودیو: لامپ بنفش
  • قیمت: 5 دلار
  • سال انتشار: 2020

اگر از طرفداران باب اسفنجی هستید، قطعا می دانید که Bikini Bottom، شهری که تمام شخصیت های این دنیا در آن زندگی می کنند، پر از داستان های مختلفی است که می تواند مخاطب را سرگرم کند. در بازی SpongeBob SquarePants BfBB، بازیکنان به عنوان شخصیت های مختلفی مانند باب اسفنجی، پاتریک، سندی و غیره بازی می کنند. داستان بازی از این قرار است که گروه بزرگی از ربات ها به شهر حمله کرده اند و باید به نحوی آنها را نابود کنید. نکته جالب این بازی فضای سه بعدی و گیم پلی سوم شخص است و بازیکنان می توانند آزادانه در محیط بازی حرکت کنند و در طول بازی باید با پذیرش ماموریت های دیگر شخصیت ها فعالیت های مختلفی انجام دهید که هر کدام چالش هایی را به همراه دارند. علاوه بر این، در طی این مراحل، بازیکنان وارد محیط های جدیدی می شوند که فضای کاملا متفاوتی دارند. به طور کلی، اگر از طرفداران قدیمی این مجموعه هستید، باب اسفنجی BfBB قطعا ارزش بررسی را دارد.

بازی اندروید SpongeBob's Idle Adventures

2. SpongeBob’s Idle Adventures Game

  • استودیو: Kongregate
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: 2021

SpongeBob’s Idle Adventures بازیکنان را به دنیایی موازی با شخصیت های دوست داشتنی دنیای باب اسفنجی می برد. در ابتدای بازی، داستان بازی در روایتی شبیه به کمیک ها توضیح داده می شود. داستان بازی از این قرار است که باب اسنافوجی و پاتریک طی یک حرکت اشتباه یکی از وسایل سندی را دستکاری می کنند که باعث می شود ساکنان بیکینی باتم وارد دنیایی موازی شوند. در حال حاضر، بازیکنان باید ماموریت های مختلفی را انجام دهند که همه آنها منجر به ساخت یک محصول خاص می شود. در ابتدای بازی چندان سخت به نظر نمی رسد، اما کم کم چالش های مختلف خود را به مخاطب نشان می دهد و همه چیز را تغییر می دهد. با امتیازهای مختلفی که در طول بازی به دست می آورید، می توانید از آنها برای گسترش کار یا خرید آیتم های جدید استفاده کنید. به طور کلی، بازی SpongeBob’s Idle Adventures از استودیوی Kongregate یک اثر سرگرم کننده و جذاب است که می تواند بازیکنان را برای مدت طولانی سرگرم کند.

دانلود بازی SpongeBob’s Idle Adventures

گوگل پلی گوگل پلی را دانلود کنید

بازی اندروید SpongeBob Adventures: In a Jam

1. بازی SpongeBob Adventures: In a Jam

  • استودیو: Tilt Point
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: 2023

بازی جدید دنیای باب اسفنجی، SpongeBob Adventures: In A Jam، بازیکنان را وارد ماجراجویی متفاوتی می کند. داستان بازی از جایی شروع می شود که پلانکتون سیل عظیمی از پری های دریایی را برای به دست آوردن فرمول رستوران مستر کرابس به این رستوران می فرستد که البته این کار به درستی انجام نشده و فاجعه ای بزرگ به بار می آورد. حالا بازیکنان باید در نقش شخصیت های مختلف این فاجعه را حل کنند که البته کار آسانی نخواهد بود و با چالش های مختلفی روبرو خواهند شد. در طول بازی باید ساخت و سازهای مختلفی بسازید و از امکانات آن برای پیشبرد بازی استفاده کنید. برای مثال وقتی می توانید به رستوران آقای کرابهنگ دسترسی داشته باشید می توانید با فروش همبرگر درآمد کسب کنید و از آن برای پیشرفت بازی استفاده کنید. اگر از طرفداران باب اسفنجی شلوار مربعی هستید.


در این مقاله به بررسی 5 بهترین بازی اندروید بر اساس شخصیت باب اسفنجی پرداخته ایم که هر کدام می توانند بازیکنان را برای مدت طولانی سرگرم کنند. نظر شما در مورد این لیست چیست؟ اگر بازی دیگری از شخصیت باب اسفنجی می شناسید، آن را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


سوالات رایج

1- بهترین بازی های باب اسفنجی اندروید کدامند؟

SpongeBob’s Game Frenzy، SpongeBob – Cooking Diary، SpongeBob SquarePants BfBB، SpongeBob Idle Adventures و SpongeBob Adventures: In A Jam از بهترین بازی های باب اسفنجی برای اندروید هستند.

2- آیا بازی های اندروید باب اسفنجی رایگان است؟

بله، حداقل پنج بازی باب اسفنجی با کیفیت بالا برای اندروید به صورت رایگان منتشر شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر