انتشار تریلر هنگام عرضه بازی The Last of Us Part 1

استودیوی ناتی داگ در آستانه‌ی فرارسیدن زمان عرضه بازی The Last of Us Part 1، تریلر هنگام عرضه این بازی را منتشر کرده است.

دانلود از آپارات – تماشای ویدیو باکیفیت‌ بالاتر در یوتیوب

The Last of Us Part 1 در روز دوم سپتامبر (۱۱ شهریور) برای پلی استیشن 5 منتشر می‌شود و در آینده این بازی برای پلتفرم پی سی عرضه خواهد شد.



منبع کم کم به زمان عرضه بازی The Last of Us Part 1 برای پلی استیشن 5 نزدیک می‌شویم و ناتی داگ و سونی تریلر زمان عرضه ریمیک بازی The Last of Us را منتشر کرده‌اند. در ادامه می‌توانید این تریلررا با لحظاتی خشن و هیجان انگیز از درگیری جوئل و الی با دشمنان پرتعداد خود تماشا کنید:

تریلر بازی با مونتاژ سریع تصاویر شخصیت‌های اصلی بازی به پایان می‌رسد و نگاهی اجمالی به بازسازی طراحی گرافیکی آن‌ها برای کنسول نسل نهمی سونی دارد. لرزش‌های پرجزئیات دوال‌سنس، لباس‌های متفاوت، چند حالت تصویری متفاوت، مقاومت تریگرهای دسته موقع استفاده از اسلحه، هوش مصنوعی جدید برای همراه و دشمنان، صدای سه‌بعدی، کات‌سین‌های ریل-تایم، امکانات فراوان برای Accessibility (در دسترس بودن بیشتر ویدیوگیم برای بازیکنان محترم دارای شرایط جسمی یا ذهنی خاص)، امکان مشاهده‌ی مدل‌های دقیق کاراکترها، Photo Mode جدید، حالت اسپیدران، حالت Permadeath، پشتیبانی از VRR، پشتیبانی از HDR، رزولوشن و فریم‌ریت بالاتر، انیمیشن‌های دارای جزئیات بیشتر و در کل پیشرفت گرافیکی در بخش‌های مختلف بازی، از ویژگی‌های The Last of Us Part I برای طرفدارهای این مجموعه هستند.

تریلر جدید The Last of Us Part 1 در طول ۹۸ ثانیه دید بهتری از جلوه‌های تصویری محیط بازی را به نمایش گذاشته و مخاطبان خود را بیش‌ازپیش برای تجربه‌ی این بازی هیجان زده می‌کند. در این ویدیو جوئل و الی را در نبردی خشونت بار با انسان‌ها و افراد مبتلا شده مشاهده می‌کنیم. در میانه‌ی راه، ژانر بازی به وحشت تبدیل شده و با صدای کلیکر (Clicker)، هیولای وحشتناک بازی را معرفی می‌کند. زمانی‌که افراد آلوده شده شروع به غلبه بر قهرمانان بازی می‌کنند، سرعت درگیری‌ها بیشتر و بیشتر شده و سلاح‌های مختلفی نشان داده می‌شود و دیگر مخفی کاری گزینه‌ی پیش روی شما نیست.

بخوانید  انتشار تریلر جدید بازی Blue Protocol
تحریریه مجله بازی یک گیمر