پشتیبانی از مد Baldur's Gate 3 برای کنسول ها ارائه می شود

توسعه دهنده Larian Studios تایید کرده است که پشتیبانی رسمی مود برای Baldur's Gate 3 در حال حاضر در دست ساخت است، و بهتر از آن، این بازی کراس پلتفرم و در کنسول ها در دسترس خواهد بود.

این خبر از سوی مایکل دوز، مدیر انتشارات لارین استودیو در X (توئیتر سابق) منتشر شد، جایی که او اظهار داشت که در حال حاضر کار بر روی پشتیبانی از مود کراس پلتفرم در حال انجام است. او گفت که توسعه دهنده معمولاً تا زمانی که همه چیز به آماده شدن نزدیک نشده باشد، چنین اعلامیه های اولیه ای را انجام نمی دهد، اما این بار یک استثنا قائل شد. همانطور که می‌دانید، مدهای Baldur's Gate 3 فقط از طریق سایت‌هایی مانند Nexus Mods بر روی رایانه شخصی در دسترس هستند.

Douse گفت: “ما در حال کار بر روی یک طرح بین پلتفرمی قوی برای پشتیبانی از مودها هستیم که اواخر امسال منتشر خواهد شد.” “ما انجمن مودینگ خود را دوست داریم و می خواهیم از آنها حمایت کنیم. این اتفاق می افتد.”

متن پست Douse کمی نامشخص می کند که آیا بازیکنان می توانند انتظار داشته باشند که سیستم پشتیبانی کامل مود امسال وارد شود یا اینکه برنامه لاریان برای پشتیبانی از مود امسال اعلام خواهد شد. GameSpot برای شفاف سازی با Larian تماس گرفته است.

بخوانید  الیزابت اولسن دوست دارد دوباره نقش جادوگر اسکارلت را بازی کند، اما هنوز هیچ فیلمنامه ای ندیده است

Douse در ادامه در یک پست ادامه داد که سیستم پشتیبانی مود آن “هنوز نیاز به کار دارد” و باید آزمایش شود و متوجه می شود که “وقتی بازی به روز می شود و مود ها خراب می شوند، بد است.” او گفت که با در نظر گرفتن این موضوع، تیم اجتماعی Larian شروع به برقراری ارتباط و همکاری با مددرها برای کمک به جلوگیری از مشکلات آینده خواهد کرد.

WombatMedic، استراتژیست جامعه Larian، در پستی در سرور رسمی Discord بازی، گفت که تیم در حال کار با دارندگان پلتفرم بر روی خط لوله ای است که به سازندگان مود اجازه می دهد مودها را در فرم های مختلف پلتفرم منتشر کنند و شامل پشتیبانی از مدهای مربوط به “کلاس ها، رابط کاربری” می شود. سفارشی‌سازی، طلسم‌ها و دارایی‌ها و مکانیک‌های بازی.» پچ بزرگ بعدی بازی که WombatMedic می‌گوید هنوز چند ماه دیگر باقی مانده است، شامل «مراحل اولیه برای پشتیبانی از مودینگ» خواهد بود.

WombatMedic همچنین به ناامیدی بازیکنان اشاره کرد که وصله‌های مکرر بازی اغلب منجر به خرابی مدها می‌شوند، همانطور که در مورد اخیر Baldur's Gate 3 پچ ​​6 رخ داد.

WombatMedic گفت: “ما می دانیم که بد است، می دانیم که شما می خواهید با مود ها بازی کنید و می خواهیم آن را درست کنیم.”

Baldur's Gate 3 Patch 6 که در 16 فوریه منتشر شد، انیمیشن های بوسیدن RPG مورد تحسین منتقدان را بهبود بخشید، همچنین تغییرات هوشمندانه ای در اخراج اعضای حزب ایجاد کرد و انیمیشن های بیکار جدیدی را معرفی کرد. Larian اخیراً یک جایزه معتبر دیگر را به مجموعه جوایز خود اضافه کرده است که Baldur's Gate 3 برنده بازی سال در بیست و هفتمین دوره جوایز سالانه DICE شد.

بخوانید  GameStop CEO Owes $26,000 Worth Of Gift Cards To The Texas Rangers, And Here's Why

تحریریه مجله بازی یک گیمر