الیزابت اولسن دوست دارد دوباره نقش جادوگر اسکارلت را بازی کند، اما هنوز هیچ فیلمنامه ای ندیده است

این هنرپیشه در ادامه گفت که “هنوز قراردادی وجود ندارد” که او دوباره برای بازی در نقش جادوگر اسکارلت بازگردد. و این شاید مهمترین بخش پازل باشد.

“الان می‌توانیم با او هر کاری بکنیم! احساس می‌کنم کارهای زیادی انجام داده‌ایم. اکنون می‌توانیم واقعاً لذت ببریم؛ احساس می‌کنم طنز بسیار بیشتری وجود دارد که با او بتوانیم با او رفتار کنم، او اغلب احساس یک داستان است، و من. کنجکاو هستم ببینم چه چیزی می توانیم کشف کنیم. [we can] اولسن گفت: کمی به او رستگاری بده.

الیزابت اولسن، هنرپیشه، گفته است که امیدوار است دوباره برای بازی در نقش جادوگر اسکارلت در پروژه آینده مارول بازگردد، اما در حال حاضر، فقط همین است – یک امید. ظاهر شدن در نمایش امروزاولسن گفت که او حتی در مورد صحبت کردن در مورد آن مردد بود زیرا او گفت که کلمات او تمایل به پیچیدگی دارند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



جادوگر اسکارلت اولسن، شرور دکتر استرنج در چند جهان جنون بود. بعد از این نقش اولسن گفت ScreenRant او امیدوار است که اگر شخصیتش دوباره در MCU ظاهر شود، بتواند به مکان های جدیدی برود.

وقتی مستقیماً از اولسن پرسیده شد که آیا اولسن فیلمبرداری محتوای جدید Scarlet Witch را شروع کرده است، اولسن پاسخ داد: “مطمقاً نه.” آیا او فیلمنامه ای دیده است؟ اولسن گفت: نه.

بخوانید  دیزی ریدلی در مورد آینده خود در جنگ ستارگان صحبت می کند
اولسن برای درست کردن رکورد گفت: “آره، امیدوارم. اما من هیچ نظری ندارم. وقتی این را می گویم، به این دلیل نیست که پاسخی پربار دارم. به این دلیل است که می گویم بله، امیدوارم، و منظورم این است. به ارزش اسمی.”

تحریریه مجله بازی یک گیمر