تجربه بازسازی شینجی میکامی Delight of Resident Evil 4

لیان در مقابل یکی از باس‌های Resident Evil 4 Remake

این کتاب با فروش 4 میلیون نسخه توانست سود مالی زیادی را برای سازندگان خود به ارمغان بیاورد. شما عزیزان میتوانید آخرین قسمت از برنامه ریلود که به تازگی در دسترس قرار گرفته است را نیز مشاهده نمایید.

جالب اینجاست که این شخص سال گذشته اعلام کرد که امیدوار است نسخه بازسازی شده این اثر نسبت به نسخه اصلی پیشرفت هایی در داستان سرایی آن داشته باشد. بازی Resident Evil 4 Remake هم اکنون برای کنسول های پلی استیشن 5 در دسترس است، Xbox سری X | سری ایکس باکس اسبرای پلی استیشن 4 و رایانه شخصی موجود است.

“رزیدنت اویل 4 با موفقیت به پایان رسید. من از آن بسیار لذت بردم.”

شینجی میکامی نیازی به معرفی ندارد. بازی ساز افسانه ای ژاپنی و سازنده سری Resident Evil که می توان او را یکی از تاثیرگذارترین افراد در صنعت بازی نامید.این شخص با طراحی و توسعه نسخه اصلی Resident Evil 4 توانست تاثیری بی نظیر داشته باشد. در مورد سبک بازیگری علاوه بر خلق موفق ترین اثر دوران حرفه ای خود.

میکامی پس از ساخت این بازی که در سال 2005 منتشر شد، کپکام را ترک کرد، اما جدیدترین اخبار بازی، این شخص به تازگی تجربه بازسازی Resident Evil 4 را به پایان رسانده و نظر خود را در مورد این کتاب به اشتراک گذاشته است.

در روزهای اخیر تایید شد که سازنده The Evil Within از Tango Gameworks جدا شده است. از زمان انتشار این خبر تاکنون، این فرد چندین بار در حساب توییتر خود از تجربه بازی RE4 Remake صحبت کرده است. شینجی میکامی او به تازگی این نسخه را تمام کرده و می گوید:

بخوانید  10 دلار در پیش خرید Luigi's Mansion 2 HD صرفه جویی کنید

شینجی میکامی کارگردان نسخه اصلی Resident Evil 4 پس از تجربه نسخه بازسازی شده این اثر، نظر خود را در مورد جدیدترین ساخته کپکام به اشتراک گذاشته است.

نظرت چیه عزیزم؟ کدام یک از کارهای شینجی میکامی را تجربه کرده اید؟ نظرات و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.