دیزی ریدلی در مورد آینده خود در جنگ ستارگان صحبت می کند

او گفت: “بنابراین من واقعاً نمی دانم که آیا برنامه ای وجود دارد یا خیر. فقط نمی دانم. اما در نهایت تجربه خود را دوست داشتم، کاری را که باید انجام دهم و افرادی را که توانستم با آنها کار کنم را دوست دارم.” گفت. “بنابراین اگر دوباره حتی یک بار تکرار شود، شگفت‌انگیز است. زیرا رویای واقعاً این است که در کنار افراد خوبی باشید که به شما احساس خوبی می‌دهند و باعث می‌شوند احساس کنید در حالی که کار خوبی انجام می‌دهید، شنیده می‌شوید.”

The Rise of Skywalker در سال 2019 جدیدترین اثر این مجموعه است. دیزنی و لوکاس فیلم این روزها بیشتر بر روی مجموعه تلویزیونی جنگ ستارگان متمرکز شده اند که فصل بعدی آن فصل 3 ماندالوریان است که در اول مارس پخش می شود. در اخبار دیگر، Star Wars Visions Volume 2 در ماه می منتشر می شود.

The Force Awakens در سال 2015 هان، لوک و لیا را بازگرداند و طرفداران در تعجب هستند که آیا ری، فین، پو و دیگران از سه گانه جدید ممکن است هرگز بازگردند. در حال حاضر، باید منتظر بمانیم و ببینیم.

دیزی ریدلی نقش شخصیت اصلی ری را در آخرین تریلوژی فیلم جنگ ستارگان بازی کرد، و در حالی که او قصد بازگشت در سه گانه بعدی فیلم جنگ ستارگان را ندارد، آینده فراتر از آن نامشخص است. صحبت کنید هالیوود ریپورترریدلی گفت که فکر می‌کند داستان ری در The Rise of Skywalker به خوبی پایان یافته است، اما گفت که دیدن بازگشت او یک روز “شگفت‌انگیز” خواهد بود.

بخوانید  Top Gun Maverick از فروش جهانی آواتار 2 پیشی گرفت

ریدلی در مورد مشارکت احتمالی خود در پروژه های آینده جنگ ستارگان به عنوان ری گفت: «راستش، من هیچ ایده ای ندارم. “من احساس می کنم داستان ری با آخرین فیلم به طرز شگفت انگیزی به پایان رسید. [Star Wars: The Rise of Skywalker]”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

همچنین در این مصاحبه، ریدلی در مورد انتخاب شدن برای ری تأمل کرد و گفت که برای دو فیلم اول این احساس را داشت که “اوه خدای من، آنها شخص اشتباهی را انتخاب کردند” و از اینکه “همه چیز را خراب کند” می ترسد. با این حال، ریدلی گفت که احساس می‌کند «در یک محیط بسیار امن» قرار گرفته است، اگرچه او اعتراف می‌کند که هنوز هم این احساس را دارد که «اوه خدای من، آیا من وحشتناک هستم؟»

اما در مجموع، ریدلی برای The Rise of Skywalker گفت: «منظورم این است که من همه آنها را دوست داشتم، اما برای آخرین تجربه فیلمبرداری واقعاً در بدنم حضور داشتم.»

تحریریه مجله بازی یک گیمر